Jan Erik Engan Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Gamle Vestfossen Kraftstasjon Bildet er fjernet. Beskrivelse: http://www.eiker.org/Arkiv-Oe/Prosjekter/K-2009/MaanedensTema/2009-03-02-GamleVestfossenKraftstasjon.html Her litt historie;) Himmelen var helt grå,så la på ett gradient filter i CS5 Link til bildesiden Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hei. Dette er et flott bilde. Ser koselig ut. Flotte farger.:-) Lenke til kommentar
Karel Krizak Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Fint motiv! Både komposisjon,farger og eksponering sitter godt!. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Fin komp og eksponering. Synd med den blå plasthallen som ødelegger den gjennomgående teglsteinsbruken her, men sånt rår vi som kjent ofte ikke med Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2012 Hei. Dette er et flott bilde. Ser koselig ut. Flotte farger.:-) Fint motiv! Både komposisjon,farger og eksponering sitter godt!. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2012 Fin komp og eksponering. Synd med den blå plasthallen som ødelegger den gjennomgående teglsteinsbruken her, men sånt rår vi som kjent ofte ikke med Takker.Når du nevener den plasthallen gikk det ett lys over meg..jeg kunne laget ett preset av en del av veggen på bygningen..så markert hallen..og vips hadde hallen også vært i murstein??..Det skal jeg se på,men har ikke tid..våknet seint og skal på harrytur,så har ikke tid nå. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 Hei. Dette er et flott bilde. Ser koselig ut. Flotte farger.:-) Fint motiv! Både komposisjon,farger og eksponering sitter godt!. Takker;) Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg liker slike gamle bygninger og selve miljøet. Flott gjengitt og eksponert men som en del andre her kan jeg spare meg for plasthallen. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Flott skildret miljø dette, kan ikke klage på teknikken heller... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg liker slike gamle bygninger og selve miljøet. Flott gjengitt og eksponert men som en del andre her kan jeg spare meg for plasthallen. Takker..nei ikke alt i plast som er bra..hehe;) Flott skildret miljø dette, kan ikke klage på teknikken heller... Tusen takk;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg