SøtaBror Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Hei, har et problem med skjermkort driveren til skjermkortet etter at jeg oppgraderte resten av maskinvaren. Hver gang jeg prøver å installere driveren til skjermkortet så blir bare skjermen svart når jeg kommer i innlogging screen til win7. Har kjøpt ny strømforsyning, som ikke hjalp meg da jeg trodde at den ikke klarte og dra hele systemet. Har flasha bios og formatert sikkert 20 ganger. Hadde først problemet når jeg spilte bf3 og etter en stund ble bare skjermen svart, så når jeg flasha begynte jeg å få problemet bare jeg installerte skjermkort driveren etter at jeg formaterte. Hørte med en kompis og han sa at jeg kunne prøve og flashe selve skjermkortet i tilleg, men siden jeg har et spesielt skjermkort så tror jeg det kan bli vanskelig. Hva skal jeg gjøre? Win7 Ultimate 64 Intel Core™ i7 Quad Processor i7-2600K ASUS Sabertooth P67 Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz - 4 x 4GB PowerColor Radeon HD 6870X2 2GB GDDR5 Corsair HX 1050W PSU 2 x SDD + 1 vanlig HDD Endret 29. januar 2012 av SøtaBror Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Veldig få skjermkort som har noen bios oppgraderinger tilgjengelig, du får sjekke med hjemmesidene til PowerColor eller AMD/ATi. Reset bios på maskinen til "default" eller "optimized" settings. Er det en eller to strømplugger på skjermkortet og har du brukt begge hvis det er to ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå