Gå til innhold

Finurlig problem for den som tør !

Anbefalte innlegg

FOr ca. ett års tid siden fikk jeg ngt adsl og kjøpte meg et nettverkskort som jeg ikke fikk til å fungere i Win98

jeg installerte så win2k og nettverket funka som bare det, men etter win2k ble installert har lyden oppført seg rart

først virket det som om "lyd ned" knappen på tastaturet hadde hengt seg opp, hvis jeg skrudde opp lyden ved å trykke på det lille høyttaler symbolet i nede høyre hjørne datt den lille knappen langsomt ned med en gang jeg slapp den

jeg skifta tastatur til et uten noen form for multimedia eller internett knapper men det var ingen forskjell

PCn er en sjikkelig pakke-pc fra compaq, med 3d kort fastsveisa på hk og et integrert lydkort (tror jeg)

da jeg kjøpte pc'n inbiller jeg meg at det sto noe om AurealA3D som lydkort

Er det noen som har noe peil på hva som er problemet, og i så fall hva jeg kan gjøre for å fikse det ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvor ser jeg hvilken compaq jeg har ?

det er en p3 450MHz, kjøpt i 99, kanskje du vet hvilken det er

Se etter et model nummer. Står sikkert et klistremerke bakpå eller under maskina. Kanskje det står ved siden av Compaq logoen i front også.

og hvorfor i allverden skal det hjelpe å bytte nettkort ?

Ingenting kan utelukkes, men finn modell nummer først, og søk etter drivere på compaq/hp's hjemmesider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...