Okeblol Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 FOr ca. ett års tid siden fikk jeg ngt adsl og kjøpte meg et nettverkskort som jeg ikke fikk til å fungere i Win98 jeg installerte så win2k og nettverket funka som bare det, men etter win2k ble installert har lyden oppført seg rart først virket det som om "lyd ned" knappen på tastaturet hadde hengt seg opp, hvis jeg skrudde opp lyden ved å trykke på det lille høyttaler symbolet i nede høyre hjørne datt den lille knappen langsomt ned med en gang jeg slapp den jeg skifta tastatur til et uten noen form for multimedia eller internett knapper men det var ingen forskjell PCn er en sjikkelig pakke-pc fra compaq, med 3d kort fastsveisa på hk og et integrert lydkort (tror jeg) da jeg kjøpte pc'n inbiller jeg meg at det sto noe om AurealA3D som lydkort Er det noen som har noe peil på hva som er problemet, og i så fall hva jeg kan gjøre for å fikse det ? Lenke til kommentar
BirTh Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Bytt nettkort eller prøv å finn nye drivere til ESS lydkort. Hvis du poster hvilken compaq du har skal jeg prøve å hjelpe deg med å finne drivere. Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 hvor ser jeg hvilken compaq jeg har ? det er en p3 450MHz, kjøpt i 99, kanskje du vet hvilken det er og hvorfor i allverden skal det hjelpe å bytte nettkort ? Lenke til kommentar
petterg Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 hvor ser jeg hvilken compaq jeg har ?det er en p3 450MHz, kjøpt i 99, kanskje du vet hvilken det er Se etter et model nummer. Står sikkert et klistremerke bakpå eller under maskina. Kanskje det står ved siden av Compaq logoen i front også. og hvorfor i allverden skal det hjelpe å bytte nettkort ? Ingenting kan utelukkes, men finn modell nummer først, og søk etter drivere på compaq/hp's hjemmesider. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 hvor ser jeg hvilken compaq jeg har ?det er en p3 450MHz, kjøpt i 99, kanskje du vet hvilken det er og hvorfor i allverden skal det hjelpe å bytte nettkort ? Presario 5716 muligens, hvis det er standard miditower. Lenke til kommentar
BirTh Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 jeg hadde problemet på en compaq presario 5240 og da byttet jeg nettkort... det funket. Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Tror dere misforstod, grunnen til at jeg formaterte hd og installere 2k var at 98 cd'n ikke hadde drivere til nettverkskortet, jeg hadde aldri problemer med det 8916cfg73397 er forresten den koden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå