EpicNerd Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Om det er noen som er interest i å se en tullete og redd fyr spille Amnesia har du funnet den riktige tråden Jeg har god mic, stdiokvalitet.. så det skal dere ikke beskymre dere noe for. Starter veldig tullete i Part1 og 2, men blir jo reddere og reddere så det blir mindre tull Spilleliste som blir oppdatert: Spiller hver kveld ca så oppdateres ofte Endret 2. februar 2012 av Uthaugsing Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) litt konstruktiv kritikk er vell det du er ute etter. hva med å "Spille" med litt mere, være litt mere med på en måte? Endret 29. januar 2012 av Dore123m Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Ja det er jeg veldig interesert i Takk for svar. Jeg blir mindre tullete jo reddere jeg blir. Så blir sugd mer og mer inn i spillet desto lengre jeg kommer Endret 29. januar 2012 av Uthaugsing Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Desverre, jeg såg 2 episoder, og det var den værste "lets play" jeg har sett på youtube. Absolutt null humor for min del, og jeg liker ganske mange av de "tullete" lets-play'ene. Endret 29. januar 2012 av Jofred Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 Desverre, jeg såg 2 episoder, og det var den værste "lets play" jeg har sett på youtube. Absolutt null humor for min del, og jeg liker ganske mange av de "tullete" lets-play'ene. Hehe, blir vanskelig å nå alle desverre Fått en del gode tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Må bare spørre? er han som spiller tilbakestående? mener ikke noe frekt med det MEN vis han/hun er det så syns jeg dette er smakløst Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 Det er jeg som spiller, og jeg er så absolutt ikke tilbakestående. Bare drøy og tullete Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2012 Bumper denne jeg da. Part 4-6 er ute Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Klipp vekk loadingskjermer. OK, OK, OK, OK, OK... Du må da kunne ha noe mer interessant å komme med? Du trenger ikke snakke hele tida. Går musa tom for strøm 2 minutter inn i videoen bør du kanskje vurdere å starte filminga på nytt? Hvorfor bytter du mellom norsk og Engelsk hele tida? Vær konsekvent, så får du flere som vil se på. Let's Play av et skrekkspill når du knapt blir skremt er for å si det mildt ganske kjedelig, med "Let's Play Amnesia" forventer jeg en som er redd. Ved enkelte av kommentarene dine gjør jeg bokstavelig talt facedesk, dette er til tider vondt å se på. 1 Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Hehe, takker for god tilbakemelding! Redd blir jeg nok utover i episodene.. veldig redd. Er bare i starten jeg tuller en del. jeg har også ordna meg med timer, så jeg ser når jeg burde pause en video. Alle skal havne på rundt 20min nå. Og jeg pauser som regel når jeg er ferdig med noe så jeg ikke avbryter midt i noe. Jeg har lært veldig mye de 5-6 første episodene. Så jeg tørr påstå Part 5-6+ er mye bedre. Når det gjelder norsk/engelsk så er det en stygg vane jeg har som sikkert kommer til å ta litt tid å bli kvitt, hehe. Men I shall prøv! Så for å summere: -Episodene er mye bedre klippet -Jeg er veldig redd og det vises -Mye mindre tull -Prøver å bli kvitt norsk/engelsk Håper du gir det en sjangse til! Endret 3. februar 2012 av Uthaugsing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå