Jonasphilipe Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Hei Jeg veit dere ikke tar, meg veldig seriøst. Men likevel vil jeg bruke dere i mitt nyeste prosjekt:-) Nå har det nemlig preimere på blogstars enn blogg som skal ha bloggkjendis nyheter, interjvuer sladder om bloggerne. skal ikke skrive noe andresse her pga. da får Jeg masse pr. det er ikke meningen Jeg kan nevne at ligger på enn av de forrige personlige bloggene mine. nok om det Jeg trenger nå masse rykter/sladder om toppbloggerne og mindre blogger Jeg tar både i mot tips på mail: [email protected] eller her på diskusjon.no så kom med masse tips trenger dette i start fasen :-) Okei Go guys! Endret 29. januar 2012 av Jonasphilipe Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hæ? Du vil at vi skal samle inn rykter og sladder om en hel gjeng ulldotter som ikke er av allmenn interesse? Lenke til kommentar
Jonasphilipe Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 Populært i Sveirge btw. hundre vis av skvallerblogger men ingen i norge. :-) Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Jeg skjønner ikke hva du vil frem til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå