tho_kva2 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Så, jeg prøvde meg igjen på "Root prosessen er egentlig ikke så vanskelig, skal forklare den steg for steg her. Til å begynne med trenger du et par ting. 1. Odin Vedlagt fil Odin3 v1.85_intratech.zip (192,32K) Antall nedlastinger: 171 2. Superoneclick Vedlagt fil SuperOneClickv1.9.1-ShortFuse.zip (1,58MB) Antall nedlastinger: 232 3. En"unsecure" kernel(obs, om du har en CWM kernel skal du kunne roote fra den). 4. Stock kernel http://forum.xda-dev...d.php?t=1075278" Funnet i "Den herlige Samsung Galaxy S II tråden!". Har gjort dette før og da funket det fint, men nå så henger den seg etter reboot på startskjermen med den varselstrekanten, og uansett om jeg kun tar den til lading så kommer batteriet opp, men ikke lenger at den liksom loader det, altså henger seg rett etter start. Er dette hva man kaller murstein? Trodde det var at den var helt "død", at skjermen var helt svart. Om jeg prøver å flashe tilbake til standar vil det kunne løse det? problemet er bare at jeg ikke husker hva jeg har på PDA og Phone. mulig å sjekke det utenom å faktisk ha tlf på? Takk for alle svar!! Endret 29. januar 2012 av tho_kva2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå