Gå til innhold

Freak Forum sensurerer kritikk mot det frie samfunnets største fiender

Anbefalte innlegg

OBS

Fikk et innlegg sletta i denne tråden for det ikke var on-topic.

Ser at denne regelen ikke gjelder for visse andre.

Kan admin klargjøre hvor langt utenfor tema det er greit å være?

Tingen er at man etter litt avsporing ville ha tråden inn på riktig spor, derfor ble det satt strek og fra der av skulle man prøve å holde seg til topic, altså moderering/sensur på Freakforum. Derfor blir innlegg som ikke omhandler dette etter dette skillet moderert på. Vi vil helst unngå å kutte unødvendig i tråder og kan takle at det har vært litt off-topic tidligere i tråden, sålenge man havner på riktig spor når man ønsker det.

Siden denne tråden tross alt handler om moderering, så tar jeg det her. Merk at til vanlig skal modereringsspørsmål tas på PM.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan admin klargjøre hvor langt utenfor tema det er greit å være?

Teamet er Freakforums «sensurering» og sletting av tråder og innlegg uten å gi beskjed.

Redigert: Rampage var litt raskere enn meg. :)

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Så poenget er at en advarsel må respekteres? Hadde dere enda hatt håret til å si det selv...

Offameg. Som om vi ikke har nok nervevrak med ryddemani. En liten Ctrl-C+Ctrl-V, hadde vært på sin plass. Det er ikke så tungt som det leses. Lite konstruktivt å frustrere de som faktisk bidrar med noe her.

Lenke til kommentar

Er snakk om se helheten. Hva som skjer i én tråd kan da ikke stå som fyrtårn for virksomheten på hele forumet. Vanskelig å måle nyskaping uansett, men jeg synes da at det er et viktig prinsipp at alle former for innovasjon bør belønnes, ikke straffes.

Arne: Mente at de kunne sendt innlegget til meg, ikke i denne tråden.

Endret av Aapnopp
Lenke til kommentar

Tja, det er jo de som slenger det rundt seg som har mest noia for konspirasjonsteorier slik jeg ser det siden de alltid fronter myndighetens versjon.

Er Asbjørn Dyrendal myndighetene? Ahhhh, heller myndighetenes versjon enn din versjon for å si det sånn.

Er det slik at uansett hva myndighetene sier, så er det feil?

Hver gang noen sier A, så tenker du at det er konspirasjon, og tenker at A egentlig er B. Kan A aldri bare være A?

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nå ble en ny tråd stengt: http://freak.no/forum/showthread.php?t=213589&page=3

Tråden går ut på spøkelser og merkelig aktivitet, og brukerene fører en saklig diskusjon, etter hva eg kan se. Men så lukkes tråden med kommentaren "Spøkelser finnes ikke".

Håpløst.

Kanskje alle moderatorer skal stenge tråder de ikke er enige i? Religion? STENGT. Kommunisme? STENGT. Abort? STENGT...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...