Gå til innhold

Freak Forum sensurerer kritikk mot det frie samfunnets største fiender

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bilderberger-gruppen har møttes siden 50-tallet. Dette er en gjeng bestående av noen de mest innflytelsesrike menneskene på jorda. De ble avslørt på 80-tallet en gang og møter fortsatt bak lukkede dører. Bare den avsløringen burde være nok til at folk åpna øynene. I tillegg har du USAs innføring av Martial Law og alle disse forsøkene på å stenge internett. Våre demokratiske idealer er faktisk truet. En sunn skepsis ovenfor det etablerte media, som ikke rapporterte om Bilderberger, selv om sjefene sjøl var tilstede, og den seine rapporteringen av SOPA/PIPA/HR 1981 og ACTA, er absolutt et fornuftig utgangspunkt. Jeg kunne fortsatt om eierskap osv, men det får bli seinere. Det ligger der ute i alle fall, så dere kan jo bare finne det sjøl.

Spam? Ja, jeg har levert noen fyldige innlegg om problemene vi står ovenfor. Skulle tro en liten takk var på sin plass for at jeg ofret av min tid, så det blir enkelt for folk. Har prøvd mitt beste å gjøre sakene så konkrete som mulig, så det skal være lett å forstå og lett å bekrefte.

Private forum kan selvfølgelig gjøre hva de vil, men tar dere ikke den bitre ironien i at Freak Forum avviser kritikk mot krefter som søker å ødelegge fristeder som de?

Endret av Aapnopp
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Konspiranoia.. er det et ord du har lært av Asbjørn Dyrendal eller?

Ingen anelser hvor jeg har plukket det opp, men uansett helt klart et dekkende begrep.

Spam? Ja, jeg har levert noen fyldige innlegg om problemene vi står ovenfor. Skulle tro en liten takk var på sin plass for at jeg ofret av min tid, så det blir enkelt for folk. Har prøvd mitt beste å gjøre sakene så konkrete som mulig, så det skal være lett å forstå og lett å bekrefte.

Private forum kan selvfølgelig gjøre hva de vil, men tar dere ikke den bitre ironien i at Freak Forum avviser kritikk mot krefter som søker å ødelegge fristeder som de?

Som sagt, jeg tenker at de gode innvendingene dine og kritikken din drukner i all den andre konspiranoiaen din og etter x antall emner og innlegg så går folk lei av det. Og med tanke på den ekstremt krasse tonen du har lirt av deg her enkelte ganger når du får innvendinger så er det forståelig at summen er ferie på et forum som har langt lavere terskel for å kaste ut folk.

Utover det så anbefaler jeg at du ikke bruker denne tråden til generell "informering", det eksisterer allerede minst en tråd om Bilderbergerene og anbefaler at du tar i bruk den hvis du vil ta opp det emnet igjen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg forventer litt godvilje når jeg tross alt har lagt ned en god del arbeid. Temaene er litt vel tunge for folk flest, så jeg ser den. Allikevel kommer du ikke unna ironien. Hva folk måtte mene om meg generelt skulle ikke stå i veien for at jeg kan poste en tråd som dette her. Det er bare til hjelp, sånn jeg ser det. Uten informasjonen er vi jo dårligere rusta til å ta opp kampen når det er et par dager igjen til loven skal opp i parlamentet.

Endret av Aapnopp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden skulle andre gi deg noe godvilje når du møter innvendinger med krasst personfokus og når du blir spurt om å utdype det du sier blir du sint og ber folk google. Det skaper ikke akkurat mye godvilje.

Næææ, har ikke vært så veldig på personfokus, jeg. Har ikke mye til overs for dagens institusjoner, så det er vel det som provoserer mest. Men jeg har møtt ild med ild et par ganger og det er ikke noe jeg er stolt av. Noen folk lærer aldri, ikke sant. Med alle disse sinnsyke lovforslagene som blir kasta rundt, så har jeg nok også følt presset litt mer enn jeg burde. Men jeg er milevis fra de verste skittkasterne, som omtrent aldri blir redigert, og jeg har faktisk veldig få på min side, så jeg synes ikke noen få utbrudd mot sterke motstandere skal være det avgjørende.

Når det kommer til googling, så synes jeg det bør være lav terskel for å undersøke selv. Det tar ikke lang tid og det er meningsløst å sitte og vente på at jeg skal gjøre det for folk når jeg har gitt alle relevante søkeord. Men ja, det er bra med linker. Pleier å være flittig der.

Endret av Aapnopp
Lenke til kommentar

Basert på enkelte av innlegga du har her så tviler jeg ytterst mye på at det ikke har vært personfokus. Jeg henger ikke på FF, så har ingen innsikt i hva som faktisk er der. Men en fin blanding av aggressive holdninger, konspiranoia og sure kommentarer mot de som er uenige med deg så får du veldig lite goodwill.

Ærlig talt, det er du som hevder ting og det er du som vet hvor den informasjonen befinner seg. Hvorfor skal andre bruke tiden sin på å gjøre en jobb som du kan eliminere for de? Særlig når det tross alt er du som prøver å promotere verdensbildet ditt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

En mindre konfronterende stil hadde nok gjort litt for deg, jeg har rett og alle tar feil holdningen kommer man ikke særlig langt med i ett forum. Litt vettugt argumentasjon og ikke hiss deg opp så lett tror jeg kunne hjulpet deg godt på vei.

Jeg er imot SOPA/ACTA osv, men når du drar inn så mye annet støy sammen med henvisninger til google så oppfordrer du virkelig ikke til en skikkelig debatt. Så prøv igjen og finn skikkelige kilder og husk at du ikke nødvendig har rett i alt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Basert på enkelte av innlegga du har her så tviler jeg ytterst mye på at det ikke har vært personfokus. Jeg henger ikke på FF, så har ingen innsikt i hva som faktisk er der. Men en fin blanding av aggressive holdninger, konspiranoia og sure kommentarer mot de som er uenige med deg så får du veldig lite goodwill.

Ærlig talt, det er du som hevder ting og det er du som vet hvor den informasjonen befinner seg. Hvorfor skal andre bruke tiden sin på å gjøre en jobb som du kan eliminere for de? Særlig når det tross alt er du som prøver å promotere verdensbildet ditt.

Forståelig nok. Jeg var i et dårlig humør i dag. Pleier å hold et nøytralt nivå. En faktor her er jo at det er øynene som ser. Når man først har fått det for seg at jeg hater alle som ikke mener det samme som meg, så er det naturlig å lese alt jeg skriver med en viss skepsis. Men altså, kan du lese aviser i dag uten en god porsjon kynisisme? hvorfor skulle det være noe annerledes på forum?

Konspiranoia? Mener du at det ikke er fornuftig å være var ovenfor kartellvirksomhet? Ren paranoia er jo ikke særlig bra, men det er da nok eksempler på at vi beveger oss mot en verden der multinasjonale korporasjoner får mer og mer innflytelse. Hvem er det som ønsker at nasjoner skal stå i avhengighetsforhold til coca cola og kompani?

Vel, helt enkle ting er det da fullstendig rimelig å anta at folk klarer å finne fram til selv? Hvis en så kjent aktør som IMF skulle bedrive utpressing, så skulle da stoffet være relativt lett å finne, eller hva? Ikke misforstå meg. Dette har ikke vært en merkedag for saken.

Endret av Aapnopp
Lenke til kommentar

En mindre konfronterende stil hadde nok gjort litt for deg, jeg har rett og alle tar feil holdningen kommer man ikke særlig langt med i ett forum. Litt vettugt argumentasjon og ikke hiss deg opp så lett tror jeg kunne hjulpet deg godt på vei.

Jeg er imot SOPA/ACTA osv, men når du drar inn så mye annet støy sammen med henvisninger til google så oppfordrer du virkelig ikke til en skikkelig debatt. Så prøv igjen og finn skikkelige kilder og husk at du ikke nødvendig har rett i alt.

Det er ikke så lett å være upopulær, Blåbær. Noen må begynne på denne oppvasken. Hvis ingen andre tar initativ, så greit, da får vel jeg gjøre det da. Forventer ikke myrra og røkelse, men litt kred for utført arbeid skulle være på sin plass. Men, men forum er ikke hva det var. Skjønner jeg må roe ned stilen og legge om til norske forhold.

Lenke til kommentar

Hva er du vil frem til, er sikker på at 90% eller mer av forumets medlemmer her er imot SOPA/ACTA osv, så hva hjelper det å prøve å krangle med oss?

Det jeg ber deg om å komme med skikkelig argumentasjon og oppfordring til å debattere og komme med synspunkter. Alt det du kommer er ikke vedtatte sannheter som man skal ta for god fisk.

Lenke til kommentar

Jeg syntes det var en nyhetsverdig sak som kunne interessere folk. Det var alt. Jeg tok tydeligvis feil, eller så blir de som er interesserte skremt bort av folka som insisterer på å sverte meg.

Hva er det egentlig som er sant i denne verden? Noe sier meg at du ikke engang vet hva ontologi betyr.

Endret av Aapnopp
Lenke til kommentar

Næææ, har ikke vært så veldig på personfokus, jeg.

Du kommer her og påstår du har skjønt tegninga, men har ingenting å bidra med til diskusjonen. Din ignoranse avslører ditt ståsted som en ryggslikkende stråmann og du, og din sort, er det største problemet vårt demokrati har i dag.

Bruk internett for det det er verdt og kom tilbake når du vet hvem som sitter på pengene her i verden. Til da har vi ingenting å prate om.

I denne tråden mente du at deflasjon skulle være bra for samfunnet. Dårlig humør i går også kanskje?

Selv om du mener at dette er sannheter som fortjener dagens lys, så er det ikke sikkert alle andre syns det.

Når man kommer med kontroversielle uttalelser så er det ganske vanlig å bli møtt med litt motstand. Jeg sier ikke at du ikke er velkommen til å lufte synspunktene dine, men da er det på sin plass at du er mottagelig for kritikk og klarer å debattere på en ordentlig måte. Hvis du oppførte deg på samme måte på FF så er det ikke så rart at de trengte litt ferie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...