Hans-Ragnar Olsen Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Primula Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Se her ja..gode farger og god skarphet.Bra dus bakgrunn også.Hadde sikkert gjort seg i ett tetter utsnitt også..kuttet topp og sider til ett mer kvadratisk utsnitt feks?..Bare en tanke;) Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 Se her ja..gode farger og god skarphet.Bra dus bakgrunn også.Hadde sikkert gjort seg i ett tetter utsnitt også..kuttet topp og sider til ett mer kvadratisk utsnitt feks?..Bare en tanke;) Hei. Ja,et tettere utsnitt hadde kanskje vært bedre her. Jeg tar i mot tipset og tenker på det i andre bilder som kommer etterhvert. Jeg hadde lyst til å ha med hele blomsten her.:-) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Se her ja..gode farger og god skarphet.Bra dus bakgrunn også.Hadde sikkert gjort seg i ett tetter utsnitt også..kuttet topp og sider til ett mer kvadratisk utsnitt feks?..Bare en tanke;)Hei. Ja,et tettere utsnitt hadde kanskje vært bedre her. Jeg tar i mot tipset og tenker på det i andre bilder som kommer etterhvert. Jeg hadde lyst til å ha med hele blomsten her.:-) Du kan jo bare laste ned denne her...i storformatet og så legge ut som versjon 2..kan legge ut hele 3 bilder her nå av samme bildet..ser hvor du laster opp rett under bildet ditt;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg