Halvsame Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hvor får man billigst plexi i Trondheim? Og mens vi er inne på det; hvor får man billigst asfaltplater i Trondheim? Lenke til kommentar
oeb Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Aner ikke hvor du får billigst hen, men jeg vet at Trønderglass selger plexi... Og ett sted i Romulslia eller Selsbakk om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Plexi er noe dyrt det vet jeg, mye dyrere enn glass faktisk. Bør ikke bruke no tynnere enn 3mm plater. Hadde tenkt å lage kabinett av messing vinkel-lister og plexi, men den kassen "er i hodet mitt" enda (Kanskje derfor det er så mye ekko)... Lenke til kommentar
v0id Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Hatling har sånt. Du kan jo ringemaile å spørre, er nyskjerrig på om jeg skal kjøpe selv.. Lenke til kommentar
Ëonwe Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Da jeg skulle kjøpe plexi-vinduet til kabinettet mitt kjøpte jeg det på Pilkington på Lade. Det kosta ca 150 kr for 30x40 cm 3mm tykt. ferdig skjert med runde kanter etter en mal jeg hadde. Veldig bra service! Lenke til kommentar
v0id Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hvor holder de til, sånn nøyaktig? Lade er stort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå