Sindre1997 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hvordan får jeg Visa Kort (Som jeg kan bruke på internet)? Går det ann å få det på internet eller må jeg bestille (få i banken) elns. ? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Du må være 18 år for å få fullverdig Visa. Før det så kan du få Visa Electron, men det kan du ikke handle på nett med. Kontakt banken din for mer informasjon. Det er 13-års aldersgrense på Visa Electron (og krever at samtykke fra foresatt). Endret 29. januar 2012 av Occi Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Du må i banken, vise gyldig legitimasjon. Dersom jeg leser brukernavnet ditt riktig, er du 14, jeg regner med at du må ha med deg en forelder. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Visa-kort kan du enten få av banken din (eller en annen bank) eller som frittstående kort, som re:member. Du må være over 18 år, men det vet du sikkert. Lenke til kommentar
Sindre1997 Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 Er 14 år, så hva kan jeg kjøpe med Visa Electron, når jeg ikke kan handle på nett? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Du kan handle i fysiske butikker ... 1 Lenke til kommentar
Sindre1997 Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 Årh, trengte et Visa-Kort for å handle på nett, ikke i butikker, det har jeg jo kontant til.. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) det er jo bare å handle et SpendON kort. Endret 29. januar 2012 av Dore123m Lenke til kommentar
lillemeghihi Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 hvor kan man kjøpe det? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 7-eleven, eller narvesen. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Det er ikke et krav om å være 18 for å få visa-kort, nei. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Nei, men har inntrykk av at mange banker krever det, av en eller annen grunn. Forstår ikke helt hvorfor, det er da bare et debitkort. Kanskje det er mulig å overtrekke det? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 På grunn av de pene små opphøyde tallene som effektivt sett gjør at du kan sette deg i gjeld, noe det er store begrensninger på for mindreårige. Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Er fullt mulig å få et skikkelig Visa-kort som man kan bruke på internett når man er under 18. Du må ha signatur av begge foreldre, og de må bli med deg i banken. Er litt usikker om det går når du er 14, men gikk værtfall for meg som er 17. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Du må være 18 år for å få fullverdig Visa. Før det så kan du få Visa Electron, men det kan du ikke handle på nett med. Kontakt banken din for mer informasjon. Det er 13-års aldersgrense på Visa Electron (og krever at samtykke fra foresatt). Visa-kort kan du enten få av banken din (eller en annen bank) eller som frittstående kort, som re:member. Du må være over 18 år, men det vet du sikkert. Her tar dere feil begge to. Nordea gir ut kort som kan brukes på nett til alle sine kunder. Jeg har hatt VISA Electron fra Nordea siden jeg var 13, og har brukt det på nett i tre år nå. Etter at mine kompiser med DNB-kort fylte 16, har de også fått mulighet til å handle på nett. Så, er du 14 år og vil handle på nett, opprett konto hos Nordea. Er fullt mulig å få et skikkelig Visa-kort som man kan bruke på internett når man er under 18. Du må ha signatur av begge foreldre, og de må bli med deg i banken. Er litt usikker om det går når du er 14, men gikk værtfall for meg som er 17. Det fungerte for meg for tre og et halvt år siden - da var jeg 13. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Her tar dere feil begge to. Jeg skrev ingenting om at Visa Electron ikke kan brukes på nett, men jeg ser jeg tok feil angående aldersgrense. Jeg fikk selv Visa-kort, en ordentlige typen, før jeg ble 18, så jeg burde ha visst bedre. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Beklager, jeg har blitt lurt av min mor som sa at jeg måtte være 18 år. . Lenke til kommentar
Arne Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hehe den er lei. Kanskje hun ikke ville at du skulle bestille halve ebay til postkassen... Lenke til kommentar
Occi Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Brukte jo hennes kort (betalte henne tilbake ja) når jeg ikke hadde Visa, så veit ikke helt hvorfor det skulle være tilfellet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå