Gå til innhold

Hvordan får jeg et Visa-kort?

Sindre1997

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må være 18 år for å få fullverdig Visa. Før det så kan du få Visa Electron, men det kan du ikke handle på nett med. Kontakt banken din for mer informasjon. Det er 13-års aldersgrense på Visa Electron (og krever at samtykke fra foresatt).

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Du må være 18 år for å få fullverdig Visa. Før det så kan du få Visa Electron, men det kan du ikke handle på nett med. Kontakt banken din for mer informasjon. Det er 13-års aldersgrense på Visa Electron (og krever at samtykke fra foresatt).

Visa-kort kan du enten få av banken din (eller en annen bank) eller som frittstående kort, som re:member. Du må være over 18 år, men det vet du sikkert.

:)

Her tar dere feil begge to. Nordea gir ut kort som kan brukes på nett til alle sine kunder. Jeg har hatt VISA Electron fra Nordea siden jeg var 13, og har brukt det på nett i tre år nå. Etter at mine kompiser med DNB-kort fylte 16, har de også fått mulighet til å handle på nett.

Så, er du 14 år og vil handle på nett, opprett konto hos Nordea.

Er fullt mulig å få et skikkelig Visa-kort som man kan bruke på internett når man er under 18. Du må ha signatur av begge foreldre, og de må bli med deg i banken. Er litt usikker om det går når du er 14, men gikk værtfall for meg som er 17.

Det fungerte for meg for tre og et halvt år siden - da var jeg 13.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...