Konto brukes ikke Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Sønnen ønsker å starte verden på nytt på serveren sin. Jeg søkte litt og fant ut at man kunne slette server_level.dat. Fant ingen slik fil i world mappa, men level.dat tror jeg den het - endet navnet på den for å teste, men verden er fortsatt lik (navn endret mens server var av) Så spørsmålet er enkelt og greit - Hvordan få startet map fra begynnelsen igjen på enklest mulig måte? Lenke til kommentar
Milli00 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Hei! Har prøvd å søke opp dette nå og har funnet en nettadresse som kan hjelpe. Du må sende e-post til dem, så kan de hjelpe deg å svare på de spørsmål du trenger http://www.datahjelp.com/index.php?pageID=87&page=kontakt Hilsen Milli00 Endret 29. januar 2012 av Milli00 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Sønnen ønsker å starte verden på nytt på serveren sin. Jeg søkte litt og fant ut at man kunne slette server_level.dat. Fant ingen slik fil i world mappa, men level.dat tror jeg den het - endet navnet på den for å teste, men verden er fortsatt lik (navn endret mens server var av) Så spørsmålet er enkelt og greit - Hvordan få startet map fra begynnelsen igjen på enklest mulig måte? Med forbehold at han hoster serveren selv så sletter man bare World mappa der serveren er installert. Lenke til kommentar
Athey Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Sønnen ønsker å starte verden på nytt på serveren sin. Jeg søkte litt og fant ut at man kunne slette server_level.dat. Fant ingen slik fil i world mappa, men level.dat tror jeg den het - endet navnet på den for å teste, men verden er fortsatt lik (navn endret mens server var av) Så spørsmålet er enkelt og greit - Hvordan få startet map fra begynnelsen igjen på enklest mulig måte? Med forbehold at han hoster serveren selv så sletter man bare World mappa der serveren er installert. Hvis han bruker Bukkit må han også fjerne World_Nether Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 Jeg tror jeg har lagt inn Bukkit til han, så skal prøve å slette begge mappene. Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå