tho_kva2 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Når man installerer ny ROM slettes da den gamle? Slik at det ikke blir liggende flere "lag" og tar opp plass.. Lenke til kommentar
Hertizch Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Du må manuelt slette all data og cache før du prøver på dette. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Dersom du skal bytte til helt ny rom, må du ta full wipe. Skal du oppdatere til nyere versjon av samme rom, holder det vanligvis med wipe av cache. Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Jeg har allerede installert ics på min galaxy, men med en nyere versjon leaked så tenkte jeg å gå over til den. Tidligere fulgte jeg bare en guide funnet på software2tech og funket fint. Altså for å få en ny versjon så må den tidligere slettes? det vil da si at min tidligere er slettet, og det er jo fint!? Alt internt på mobilen slettes? Å lete litt selv etter info er som regel en god ide haha, fant ut Endret 29. januar 2012 av tho_kva2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå