Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal vs Aston Villa

Benbjo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem hadde du kjøpt som er tilgjengelig på markedet innenfor styrets budsjett da?

Jeg tror ikke lenger styret er problemet, Wenger har mer eller mindre all makt, og Arsenal har vært i en gunstig finansiell situasjon siden 2007.

Fantastisk glad for seieren, men jeg er fortsatt kritisk til Wenger, og mener bestemt at noe må skje på transferfronten før 1. februar.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem hadde du kjøpt som er tilgjengelig på markedet innenfor styrets budsjett da?

Jeg tror ikke lenger styret er problemet, Wenger har mer eller mindre all makt, og Arsenal har vært i en gunstig finansiell situasjon siden 2007.

Fantastisk glad for seieren, men jeg er fortsatt kritisk til Wenger, og mener bestemt at noe må skje på transferfronten før 1. februar.

Amen. Det eneste som til tider syntes å virke for at gutta skal få opp motivasjonen er å ligge under med et par mål, men det er ikke slik at vi kan tillate oss å slippe inn 1-2 mål hver kamp før de får opp dampen.

Vi trenger en spiss og en kantspiller/kreativ offensiv midtbane.

Lenke til kommentar

Du mener slikt St. James omtrent var folketomt for ca 11 måneder siden?

Du mener protester? Hvordan i all verden protesterer man ved å ikke gidde å se en kamp videre på TV/stream og skrive på et forum at man allerede har tapt? Hvilken melding gir det klubben? Si meg det :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, what? Så det at stadionen tømte seg var en planlagt protest og at den heldigvis nok for dere bare varte til 80'ende minutt av kampen? Det viste jeg ikke! Forklarer jo egentlig ganske mye.. :roll:

Aaah, men joda, da bør DU kanskje lære deg å uttrykke deg så jeg forstår hva du mener. For det første, var det tomt? Hvor mange tror du gikk? Og kan det at noen tullete supportere vil hjem fortest mulig og går etter åtti minutter (i kampen mot Brighton i går stormet det mange ut etter 60 minutter eller hva det var) med at noen skriker ut om tap på et forum etter halvspilt omgang?

Lenke til kommentar

Jeg tror du mangler noen ord i den setninga, men vi vet begge at det var mer enn noen få tullete supportere som gikk i pausen, forståelig nok for min del selv om jeg sannsynligvis ikke hadde gjort det selv. Man legger mye penger, innsats og tid i laget også presterer de slikt. Selvfølgelig har man en rett til å bli forbanna og gå.

Men det er faktisk mye verre å gjøre det under kamp enn på et forum. Om 10000 supportere klager og herjer på nett under kamp og blir forbanna, og feks sier at kampen er over på 0-2 så har det liten til ingen virkning på laget da de ikke ser det før etter kampen, kanskje tilogmed ikke da. Regner med at de får noen twitter meldinger, men at Wenger, RvP & co sitter å leser her tror jeg heller lite på, så da gjør det meg ingenting at Benbjo velger å uttale at kampen er tapt i pausen, det som hadde vært verre hadde vært om alle på stadionen stakk i pausen, eller gjorde som mot United og buet Shava/Wenger når byttet ble gjort(Igjen, forståelig men slikt gjør man egentlig ikke).

Vis du virkelig synes det er verre å ta ut frustrasjon og kjefte på laget og gi uttrykk for at du ikke har troa lenger på et forum enn å stå på kamp og enten rope det ut hele veien eller å gå så synes jeg du har et jævla rart standpunkt akkurat her.

Til slutt så hadde jeg sannsynligvis ikke brydd meg så jævla mye hadde det ikke vært for at du og den jævla broren din nok engang kommer inn i forskjellige tråder og nærmest halvtroller og gnåler om alt på den høye jævla hesten deres.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Haha, what? Så det at stadionen tømte seg var en planlagt protest og at den heldigvis nok for dere bare varte til 80'ende minutt av kampen? Det viste jeg ikke! Forklarer jo egentlig ganske mye.. :roll:

Aaah, men joda, da bør DU kanskje lære deg å uttrykke deg så jeg forstår hva du mener. For det første, var det tomt? Hvor mange tror du gikk? Og kan det at noen tullete supportere vil hjem fortest mulig og går etter åtti minutter (i kampen mot Brighton i går stormet det mange ut etter 60 minutter eller hva det var) med at noen skriker ut om tap på et forum etter halvspilt omgang?

Jeg har kampen på PC-en. Folka begynte å forlate kampen etter 27 minutter når det fjerde målet hadde kommet. Si hva du vil, men jeg tviler på at noen har redigert dette inn i videoen mtp. at selve DVD-en heter "THE GREATEST COMEBACK".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...