makkaa Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 0-2 hjemme mot Villa, hahaha, fyfaen dette er skandale. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Horribelt. Gleder meg til post match-intervjuet. "We have a big squad". "We have lot of mental strength". "We have tried to bring players in, but no one is available". 3 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Godt gjort å skåre fra en slik vinkel, trodde Polakken klarte å få den unna, men nei. En av PLs dårligste keepere, så det er lite trolig. Så den inne hele veien. You don't know what you're doing! Endret 29. januar 2012 av Atald Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Og der var det 2 ja. Latterlig. Wenger kan ta seg en jævla bolle. Amen. Wenger kan faen meg brenne. Ærlig talt, skjerp deg. 0-2 er ekstremt flatterande. 1 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Artig å se hvordan dere angriper Wenger, skyld heller på spillerne! ramsey og walcott ut! Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hvem er det som tar ut laget? Ramsey og Walcott? Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Det verste er at gutta faktisk har spilt bra. Faen assa. 2 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Og der var det 2 ja. Latterlig. Wenger kan ta seg en jævla bolle. Amen. Wenger kan faen meg brenne. Ærlig talt, skjerp deg. 0-2 er ekstremt flatterande. Niks. Mannen er jo så hinsides blind og sta og ødelegger for klubben konstant ved å nekte å gjøre endringer i taktikk, formasjon og filosofi. At jeg har fått han i vrangstrupen kan man trygt si. Artig å se hvordan dere angriper Wenger, skyld heller på spillerne! ramsey og walcott ut! Det er vel heller Wenger som gir klippekort til disse spillerene. Det at Ramsey er ute av form og overspilt er da virkelig ikke hans feil. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 In Arséne we trust in my ass Tror ikke han ''svinger'' den veien, kompis. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Og der var det 2 ja. Latterlig. Wenger kan ta seg en jævla bolle. Amen. Wenger kan faen meg brenne. Ærlig talt, skjerp deg. 0-2 er ekstremt flatterande. Niks. Mannen er jo så hinsides blind og sta og ødelegger for klubben konstant ved å nekte å gjøre endringer i taktikk, formasjon og filosofi. At jeg har fått han i vrangstrupen kan man trygt si. Artig å se hvordan dere angriper Wenger, skyld heller på spillerne! ramsey og walcott ut! Det er vel heller Wenger som gir klippekort til disse spillerene. Det at Ramsey er ute av form og overspilt er da virkelig ikke hans feil. Hvem hadde du heller brukt for Walcott og Ramsey da? Benayoun og Arshavin? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Jeg hadde uten tvil benyttet januarvinduet til å kjøpe noen. Mer er det faen ikke å si. Latterlig at stallen er den samme nå. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hvem hadde du kjøpt som er tilgjengelig på markedet innenfor styrets budsjett da? 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Og der var det 2 ja. Latterlig. Wenger kan ta seg en jævla bolle. Amen. Wenger kan faen meg brenne. Ærlig talt, skjerp deg. 0-2 er ekstremt flatterande. Niks. Mannen er jo så hinsides blind og sta og ødelegger for klubben konstant ved å nekte å gjøre endringer i taktikk, formasjon og filosofi. At jeg har fått han i vrangstrupen kan man trygt si. Artig å se hvordan dere angriper Wenger, skyld heller på spillerne! ramsey og walcott ut! Det er vel heller Wenger som gir klippekort til disse spillerene. Det at Ramsey er ute av form og overspilt er da virkelig ikke hans feil. Hvem hadde du heller brukt for Walcott og Ramsey da? Benayoun og Arshavin? Coquelin for Ramsey med Rosicky høyere opp. Yennaris på høyrebacken. Walcott har man ikke noe valg på egentlig da Arshavin har vært crap. Dog bønnfalt jeg hele sommeren om at en kantspiller til skulle komme til klubben så mest sannsynligvis ville jeg vel spilt med han hvis det var opp til meg. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Ingen bytter i pausen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 Hvem hadde du kjøpt som er tilgjengelig på markedet innenfor styrets budsjett da? Det må finnes penger der hvis ikke styret har tatt ut "bonuser", samt at vår eier har tatt ut en liten "lønn". 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Redning på strek, uheldig Arsenal. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Stor sjanse på døball for oss! Mertesacker header - redning på strek, Song har også lagt seg høyere i banen i andre omgang. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Ny sjanse for oss. Svakt skudd av Ramsey som ender mitt på keeper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå