ascii Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hei! Har et problem under installasjonen av XP. Den starter fint å laster forskjellige drivere..kommer til lasting av FAT og NTFS fil-systemer. Dertter svarter den ut,en kursor blinker oppe i hjørnet, virker som den leter etter noe som ikke finnes,eller noe som ikke fungerer. Etter dette blir den helt svart å ingenting mer skjer. Det er en AMD XP1800 med 512 mb ddr ram. Det står en 160gig disk i også som ikke er partisjonert eller noe, hele pc'n er satt sammen av et datafirma, men ingen OS insallert av dem. Mvh Kristian Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg har det samme problemet med windows 2000... Vet ikke hva som er problemet... Har du prøvd f.eks. 98 og oppdatert e.l? Prøvde det jeg, men det hjalp ikke... Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 har dere flere disker enn bare en i maskinene deres? hvis dere har det så prøv å installer Windows på en annen disk. kanskje dette vil hjelpe. eller så kan dere som man har sagt mange ganger før å sette disken inni en annen pc å installere Windows på den. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Siden da XP ikke støtter større disker enn 137GB, så er kanskje en partisjonering lurt. Det kan godt hende at XP leter etter en disk eller lignende og ikke finner den. Kanskje en kompis kan partisjonere den for deg dersom du ikke har anledning selv... Lenke til kommentar
ascii Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 takker for det siste innlegget der, lurte på om det kanskje kunne være noe med hvor svær disken er, skal prøve å partisjonere den før jeg installerer... dere hører fra mg mvh Kristian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå