Joachim_F Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Bli med på et gjensyn med Tex Murphy og hans grensesprengende eventyrspill. Les hele saken Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Dette husker jeg at jeg og et par venner spilte på en Pentium 133MHz. Jeg husker enda at det var lett å vite at du hadde gjort noe rett, for hver gang du gjorde noe som trigget en cutscene hang spillet i et sekund eller tre mens den flotte Creative Sound Blaster CD 2x CD-ROMMEN spant opp jetmotoren sin. --- Litt relatert: Jeg så for et par timer siden Quake done Quick with a Vengeance, speedrun-opptak av Quake, et spill jeg rundet som tolvåring på maskinen nevnt over. Andre spill jeg opplevde på den maskinen var Police Quest SWAT (fire CD-plater i 1995) og Microsoft Flight Simulator 95. 1 Lenke til kommentar
Santar Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Kjempebra spill dette, et av de beste fmv spillene. Virkelig morsomt er det også med mange wacky situasjoner, kommentarer og karakterer. De senere spillene i serien ble litt mer seriøse av seg. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Flott artikkel! Setter alltid pris på artikler om gamle eventyrklassikere. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Brukte fremdeles kun Amiga på denne tiden, så dette ble aldri prøvd. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 kan kjøpes på gog.com. Anbefales! Lenke til kommentar
MrMamen Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Veldig undervurdert spillserie spør du meg. Fans må veldig gjerne helpe til på den foreløpig ganske mangelfulle wikien for Tex Murphy: www.texmurphy.wikia.com/ Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Dette husker jeg at jeg og et par venner spilte på en Pentium 133MHz. Jeg husker enda at det var lett å vite at du hadde gjort noe rett, for hver gang du gjorde noe som trigget en cutscene hang spillet i et sekund eller tre mens den flotte Creative Sound Blaster CD 2x CD-ROMMEN spant opp jetmotoren sin. --- Litt relatert: Jeg så for et par timer siden Quake done Quick with a Vengeance, speedrun-opptak av Quake, et spill jeg rundet som tolvåring på maskinen nevnt over. Andre spill jeg opplevde på den maskinen var Police Quest SWAT (fire CD-plater i 1995) og Microsoft Flight Simulator 95. Spillte litt under a killing moon og forgjengeren selv, men ser helt ærlig ikke helt for meg at det er noe jeg orker å ta opp igjen. Synes ikke de har stått igjen som like bra som endel andre eventyrspill jeg spillte. Ellers skal det nevnes at Quake Done Quickest er den site ofisielle(?) rekorden tror jeg, gode 1 minutt enn vengance-utgaven. AtW Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Ellers skal det nevnes at Quake Done Quickest er den site ofisielle(?) rekorden tror jeg, gode 1 minutt enn vengance-utgaven. Doh, jeg fikk min info fra Wikipedia som ikke nevner den versjonen engang. http://en.wikipedia.org/wiki/Quake_done_quick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå