Kakebakelate Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Sennheiser hd 215 og Crosair Vengeance 1500. Lenke til kommentar
pmbpictures Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 THX Soundblaster Tactic 3D Alpha Helt fantastisk ! Til både gaming og musikk ! Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Ikkeno gaming headset, men Beyerdynamic DT990 + Labtec LVA7330 Mic Endret 8. februar 2012 av trollhatt Lenke til kommentar
claes Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Logitech G930 (trådløs G35) Lenke til kommentar
Inzane Cat Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Bruker audio-technica ATH-AD700 med modmic. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 G35 og fortsatt våt i buksa. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Brukar Tritton AX720 på XBOXen. Heilt fantastisk headset. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Bruker audio-technica ATH-AD700 med modmic. Hvordan er "modmic" mtp. ekkogjengivning av lyden som lekker ut av hodetelefonene? Min nåværende mic plukker fort opp at folk prater på voicecom slik at de hører seg selv. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Byttet nylig ut SteelSeries Spectrum 5XB med 7H, og er storfornøyd med dette. Liker spesielt godt at det fulgte med utskiftbare puter i enten stoff eller "skinn". Miccen på både Siberia V2 og Siberia Neckband er bedre, så foretrekker å bruke et av dem over 7H og 5XB til Vent/TS. Ja, jeg innrømmer gjerne at jeg har litt mange headset liggende. Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 QPAD QH-1339 aka Beyerdynamic Lenke til kommentar
Inzane Cat Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Bruker audio-technica ATH-AD700 med modmic. Hvordan er "modmic" mtp. ekkogjengivning av lyden som lekker ut av hodetelefonene? Min nåværende mic plukker fort opp at folk prater på voicecom slik at de hører seg selv. Har ikke opplevd noen problemer med det. Men det kan tenkes at andre hodetelefoner ikke vil fungere like bra. Alt etter hvor mye lyd de lekker og brukerens volum preferanser. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Har Steelseries Siberia v2, har aldri vore så nøgd med eit headset som med dette. Veldig behageleg å ha på i lange periodar, god lyd og god mikrofon. Har faktisk ingenting negativt å seie imot det. Lenke til kommentar
Truster Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Logitech G35. Beste jeg har hatt hittil Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Så reklame for dette i går. Er litt nysgjerrig på denne vibrasjonsfunksjonen. http://www.geniusnet.com/wSite/ct?xItem=51781&ctNode=3608&mp=1 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Har akkurat fått G930. Veldig praktisk med trådløst, spesielt med såpass god lyd og mic. Eneste negative så langt er at jeg ikke kan fyre opp bassen på fullt uten at den vrenger seg. Dere som har G930 og G35, hvor mye kan dere skru opp bassen på Logitech Gaming Software før det vrenger seg når dere hører på basstung musikk? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Har akkurat fått G930. Veldig praktisk med trådløst, spesielt med såpass god lyd og mic. Eneste negative så langt er at jeg ikke kan fyre opp bassen på fullt uten at den vrenger seg. Dere som har G930 og G35, hvor mye kan dere skru opp bassen på Logitech Gaming Software før det vrenger seg når dere hører på basstung musikk? Det er nok en bug som mange sliter med atm, se her: http://www.diskusjon...owtopic=1447929 Jeg har alltid bassen på maks uten problemer,untatt når jeg får denne buggen. Bruker da altså Logitech G35 og fornøyd med de. Endret 20. juli 2012 av Icedragon520 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Har akkurat fått G930. Veldig praktisk med trådløst, spesielt med såpass god lyd og mic. Eneste negative så langt er at jeg ikke kan fyre opp bassen på fullt uten at den vrenger seg. Dere som har G930 og G35, hvor mye kan dere skru opp bassen på Logitech Gaming Software før det vrenger seg når dere hører på basstung musikk? Det er nok en bug som mange sliter med atm, se her: http://www.diskusjon...owtopic=1447929 Jeg har alltid bassen på maks uten problemer,untatt når jeg får denne buggen. Bruker da altså Logitech G35 og fornøyd med de. Jeg har sett den tråden (se siste post). Men kan ikke ha bassen på fullt i vanlige musikk-spillere heller. Hva slags driver-software bruker du? Og når får du buggen? Hva gjør du for å fikse det? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Har akkurat fått G930. Veldig praktisk med trådløst, spesielt med såpass god lyd og mic. Eneste negative så langt er at jeg ikke kan fyre opp bassen på fullt uten at den vrenger seg. Dere som har G930 og G35, hvor mye kan dere skru opp bassen på Logitech Gaming Software før det vrenger seg når dere hører på basstung musikk? Det er nok en bug som mange sliter med atm, se her: http://www.diskusjon...owtopic=1447929 Jeg har alltid bassen på maks uten problemer,untatt når jeg får denne buggen. Bruker da altså Logitech G35 og fornøyd med de. Jeg har sett den tråden (se siste post). Men kan ikke ha bassen på fullt i vanlige musikk-spillere heller. Hva slags driver-software bruker du? Og når får du buggen? Hva gjør du for å fikse det? Jeg bruker den som følger med cden(ikke den nyeste logitech center) jeg får den helt random men virker som det er et problem med adobe som nevnt i tråden over. Jeg går inn i enhetsbehandling og sletter driver+device og restarter pcen. Gjør ingenting med Logitech software`n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå