Woltox Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hei, jeg har en 500GB usb hardisk. Den var delt opp i 20GB/480GB, problemet kom når jeg brukte windows diskbehandler, så slettet jeg 20GB partisjonen for å deretter øke til 1 500GB partisjon. Problemet var at den forsvant for godt, noen med tips, etc som vet ossen jeg kan få tillbake de? Prøvde Gparted live, uten håp. Stikkord; 500GB hardisk Sletter 20GB partisjon Maks størrelse 480GB Lenke til kommentar
Sandedk Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Kontrollpanel-Admin verktøy-Datamaskinbehandling-Diskbehandling. Der vil du se disken og hvordan den er partisjonert. Hvis du ikke får gjort noe her kan du: 1. Starte ledetekst 2. diskpart 3. list disk 4. select disk x(nummeret som stemmer med disken din) 5. clean. Disken kan da formateres på nytt. Endret 29. januar 2012 av Sandedk Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Høres ut som du forventet noe annet enn hva som er mulig? Å slette en partisjon innebærer at filene blir slettet. Det er godt mulig de kan finnes med recovery verktøy. Men du må ikke skrive noe til disken før det er gjort. Prøv Recuva, eller GetDataBack. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 Når jeg slettet partisjonen trudde jeg at den ville skjule seg, altså at jeg kunne utvide den størte partisjonen. Istedentfor fjernet den seg 100% Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Det enkleste er å fjerne alle partisjoner på den, og lage 1 ny.. men da mister du som sagt alt som er lagret på disken. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 Det blåser jeg i, men prøvde uten fremskritt (der jeg brukte gparted) Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Prøv EaseUS Partition Manager http://www.partition-tool.com/download.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå