jeanette roger Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Lucky Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Ser du har lagt det i kategorien "kritikk", men i dag har jeg bestemt meg for bare å være snill og bare se etter de gode tingene som allerede finnes i de bildene som legges ut til temadagen - det blir altså bare godord fra meg nå, noe som ikke er noe problem å finne: for det første så synes jeg det er et sjarmerende og morsomt hundebilde av tassen som piler forbi - tydelig opptatt av å sjekke luktene etter de hundene som måtte ha vært på stedet før han. jeg liker behandlingen av bildet som jeg synes kler både hund og omgivelser. Jeg nevnte at det er morsomt, det tror jeg kommer av bildevinkel og plasseringen av hunden i bildet, i tillegg til hundens eget utseende. Og så har vi det som har med temaet å gjøre, som du har løst veldig fint med en bevegelsesuskarphet som passer veldig godt til hundens størrelse i bildet. Et veldig bra bidrag til temadagen dette, tusen takk Endret 29. januar 2012 av Tjernshaugen 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Flott bidrag dette;) Ps: ang det att du ikke kunne se bildet ditt jeg la ut.Om du klikker på GÅ TIL FORUM TRÅDEN,ved siden av boksen der du skriver kommentarer,ville du ha sett det,men ser du nå har slettet det;) 1 Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Dette var da en riktig kjekk kar, lett å like dette bilde , fint bidrag til temadagen. 1 Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hei. Et nydelig bilde av hunden.:-) 1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) 16 uker, bare valpen altså. Det er så morsomt med valper, gøy å se reaksjonen når de oppdager ting for første gang. Syns det er en fin løsning på temaet. -- Og et bilde jeg liker, det glemte jeg skrive. Endret 29. januar 2012 av pybalto 1 Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Koseligt bilde og fint til tema der den så vidt tør bevege seg fremover. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Artig, og nesten et slags filmatisk uttrykk i dette bildet! 4'er! 1 Lenke til kommentar
Redbullet Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 enig m smort1,nesten litt filmaktigpreg på dette bilde,bedre en jeg trodde da jeg så det så lite,likte det meget godt jeanette,gjerne mere av dette 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 tusen takk til dere alle sammen,jeg har hatt litt problemer komme inn på digit i det hele tatt,så derfor sparsomt med komentarer fra meg denne gang... ønsker dere alle en fin dag,smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg