Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jenta jeg er forelsket har røyka hasj

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Så hva burde jeg gjøre?

Kan jeg tilgi hu får det her?

Dump henne og finn deg en annen, end of story.

Da blir du glad, og hun blir glad for å slippe å være med en så prippen fyrn.

heaheah

jeg liker best sånne som deg som sikkert aldri leser gjennom alle innlegg.

Som du kanskje har sett er alt i orden og jeg gir faen :)

Postet av anonym: dc7c8edd4bd9702575b11db485969ca0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hasj folk

Hasj folk? :hmm:

Ja hasj folk :)

HasjFOLK?

Når ble det kategorisert som en rase/personlighet?

Det er ingen rase men folk som røyker hasj blir hasj folk.

Og folk som spiser pizza blir pizza-folk, folk som drikker kaffe blir kaffe-folk og folk som diskuterer på diskusjon.no blir diskusjon-folk?

Lenke til kommentar

Det er ingen rase men folk som røyker hasj blir hasj folk.

Hmmm litt uenig der.

Når jeg hører "hasjfolk" så tenker jeg de gutta som henger på skysstasjoner i klær fra Dr. Dre med stygge mønster på buksene og ekle hettegensere med hasjplanter på.

Kjenner flere folk som tar seg en pinne en gang i blandt, men jeg hadde aldri trodd de gjorde det før jeg fant det ut.

Så jeg vil ikke si at alle som røyker hasj er hasjfolk.

Men men, delte meninger.

Lenke til kommentar

hasj har en mye ondere side ved seg en alkhol og niktotin. Ja du slipper å bli avhenging men den kan påvirke psyken din enormt. Viss du er utsatt til å utvikle psykiske sykdomer så skal jeg love deg at hasj er nøkkelen til hvelvet. Alle digger rusen så dem skriker ut fra sitt eget ståsted om at det er så bra og at det bare er en plante og at siden alkohol er farlig så justifyer det at hasj er greit. Hasj bringer frem: Depresjon paranoia angst og kan trigge schizofreni.. jeg hadde heller skutt meg selv i foten en å røykt en pipe til.. men så er vi da alle forkjellige.. Å si at det er like ufarlig som en rose er bullshit.. vært oppi det selv og møt såå mange med tunge depresjoner etter denne planten, de speeder seg heller en å røyke pga paranoia.. men who cares, leaglize it. Skjekk hvertfall i familien om det ligger noe kronisk psykisk der før du begynner å røyke..

Jeg digger absolutt ikke rusen, men siden jeg ikke er fascist så vil jeg ikke forby andre som faktisk liker den å røyke/spise hasj.

me neither.. men den kommer med en risk.. alt jeg prøvde å si

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...