L4r5 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Synes trådstarter burde stige ned fra sin høye hest og innse at dette ikke er noen stor greie. Greit hu hadde sagt at hu ikke skulle gjøre det, men det er ikke som om hu har pult noen. Av tillitsbrudd så må dette være et av de mindre der ute. Finnes ikke et menneske som er feilfritt. Dessverre virker det som om mange tror det og godtar svært lite fra potensielle partnere. Aksepter at dere er forskjellige og la hu kose seg med en jonas en gang i blandt om hu ønsker det. Kan gjerne si at man ikke vil ha det i sitt hus eller sitt nærvær, men noe som er så harmløst som dette er ikke noe å lage noen stor sak ut av. Mine 0.02$ 6 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Det er ingen som aldri lyver. Ta dere en blunt hver, og alt er tilgitt. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 Hahah Mye morsomme kommentarer. Ikke ironisk sagt. Nå har jo tråden blitt en diskusjonstråd for hasj, så jeg gir opp. Har prata med hu og alt, og jeg innså etter innlegg nr. 4 i denne tråden at jeg har overreagert. Jeg ble bare overrasket. Igjen så var hun ærlig nok til å fortelle det. Det har ikke så mye med mine fordommer, min høye hest, eller hvor retard dere syns jeg er, men i min vennegjeng har vi en liten annen innstilling til slike greier. Anyways, så takker jeg nok engang for mange kloke ord, og takker ikke for ekstra mye off-topic. Alt er tilbake som før, og jeg reagerer neppe slik som jeg gjorde igjen. Postet av anonym: dc7c8edd4bd9702575b11db485969ca0 4 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Det er i hvert fall bra at hun tør å innrømme ting 1 Lenke til kommentar
Rimtusse Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Vær så snill'a folkens, han lurte ikke på om hvor farlig eller ikke farlig hasj er, drit i hasjen. Poenget hans var at hu har jugd til han og lurer derfor på om hu er verdt å spare på som kjæreste(sånn i tilfelle hu finner på å juge igjen feks.) Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Vær så snill'a folkens, han lurte ikke på om hvor farlig eller ikke farlig hasj er, drit i hasjen. Poenget hans var at hu har jugd til han og lurer derfor på om hu er verdt å spare på som kjæreste(sånn i tilfelle hu finner på å juge igjen feks.) Tenk litt utenfor boksen, dersom man røyker hasj, går man ikke rundt og forteller det til alle. Hasj er straffbart. Å fortelle at man røyker hasj til en som fremstiller nulltoleranse for narkotika, er som å melde seg på politistasjonen. 1 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 hasj har en mye ondere side ved seg en alkhol og niktotin. Ja du slipper å bli avhenging men den kan påvirke psyken din enormt. Viss du er utsatt til å utvikle psykiske sykdomer så skal jeg love deg at hasj er nøkkelen til hvelvet. Alle digger rusen så dem skriker ut fra sitt eget ståsted om at det er så bra og at det bare er en plante og at siden alkohol er farlig så justifyer det at hasj er greit. Hasj bringer frem: Depresjon paranoia angst og kan trigge schizofreni.. jeg hadde heller skutt meg selv i foten en å røykt en pipe til.. men så er vi da alle forkjellige.. Å si at det er like ufarlig som en rose er bullshit.. vært oppi det selv og møt såå mange med tunge depresjoner etter denne planten, de speeder seg heller en å røyke pga paranoia.. men who cares, leaglize it. Skjekk hvertfall i familien om det ligger noe kronisk psykisk der før du begynner å røyke.. Jeg digger absolutt ikke rusen, men siden jeg ikke er fascist så vil jeg ikke forby andre som faktisk liker den å røyke/spise hasj. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 Vær så snill'a folkens, han lurte ikke på om hvor farlig eller ikke farlig hasj er, drit i hasjen. Poenget hans var at hu har jugd til han og lurer derfor på om hu er verdt å spare på som kjæreste(sånn i tilfelle hu finner på å juge igjen feks.) Tenk litt utenfor boksen, dersom man røyker hasj, går man ikke rundt og forteller det til alle. Hasj er straffbart. Å fortelle at man røyker hasj til en som fremstiller nulltoleranse for narkotika, er som å melde seg på politistasjonen. hæ hva slags person tror du jeg er, da? Tror du jeg melder mitt "crush" eller nære venner til politiet? Å ha nulltoleranse betyr vel ikke nødvendigvis at jeg sier fra til politiet pga det? Jeg har flere venner som røyker, til og med når jeg er med dem. Jeg har vel ikke nulltoleranse ovenfor hasjen selv, men det er tanken på at ei jeg ser for meg sammen med om 1 år skal drive med slikt som gjorde meg usikker der og da, men jeg tror det er verre enn det i realiteten er. Then again, som jeg sier så ordnet alt seg, og saken er ute av verden for begge to. Både fordi jeg vet jeg har overreagert, og at hun var ærlig nok til å si det til meg. Postet av anonym: dc7c8edd4bd9702575b11db485969ca0 Lenke til kommentar
Rimtusse Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Vær så snill'a folkens, han lurte ikke på om hvor farlig eller ikke farlig hasj er, drit i hasjen. Poenget hans var at hu har jugd til han og lurer derfor på om hu er verdt å spare på som kjæreste(sånn i tilfelle hu finner på å juge igjen feks.) Tenk litt utenfor boksen, dersom man røyker hasj, går man ikke rundt og forteller det til alle. Hasj er straffbart. Å fortelle at man røyker hasj til en som fremstiller nulltoleranse for narkotika, er som å melde seg på politistasjonen. Ser du, der klarte du å svare ordentlig! Akkurat dét han var på utkikk etter Lenke til kommentar
fenele Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Dropp a OP, jenta fortjener bedre 1 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Vær så snill'a folkens, han lurte ikke på om hvor farlig eller ikke farlig hasj er, drit i hasjen. Poenget hans var at hu har jugd til han og lurer derfor på om hu er verdt å spare på som kjæreste(sånn i tilfelle hu finner på å juge igjen feks.) Tenk litt utenfor boksen, dersom man røyker hasj, går man ikke rundt og forteller det til alle. Hasj er straffbart. Å fortelle at man røyker hasj til en som fremstiller nulltoleranse for narkotika, er som å melde seg på politistasjonen. hæ hva slags person tror du jeg er, da? Tror du jeg melder mitt "crush" eller nære venner til politiet? Å ha nulltoleranse betyr vel ikke nødvendigvis at jeg sier fra til politiet pga det? Jeg har flere venner som røyker, til og med når jeg er med dem. Jeg har vel ikke nulltoleranse ovenfor hasjen selv, men det er tanken på at ei jeg ser for meg sammen med om 1 år skal drive med slikt som gjorde meg usikker der og da, men jeg tror det er verre enn det i realiteten er. Then again, som jeg sier så ordnet alt seg, og saken er ute av verden for begge to. Både fordi jeg vet jeg har overreagert, og at hun var ærlig nok til å si det til meg. Postet av anonym: dc7c8edd4bd9702575b11db485969ca0 Dersom du ikke sier fra til politiet om et lovbrudd, så har du jo en viss toleranse. 1 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Vær så snill'a folkens, han lurte ikke på om hvor farlig eller ikke farlig hasj er, drit i hasjen. Poenget hans var at hu har jugd til han og lurer derfor på om hu er verdt å spare på som kjæreste(sånn i tilfelle hu finner på å juge igjen feks.) Tenk litt utenfor boksen, dersom man røyker hasj, går man ikke rundt og forteller det til alle. Hasj er straffbart. Å fortelle at man røyker hasj til en som fremstiller nulltoleranse for narkotika, er som å melde seg på politistasjonen. hæ hva slags person tror du jeg er, da? Tror du jeg melder mitt "crush" eller nære venner til politiet? Å ha nulltoleranse betyr vel ikke nødvendigvis at jeg sier fra til politiet pga det? Jeg har flere venner som røyker, til og med når jeg er med dem. Jeg har vel ikke nulltoleranse ovenfor hasjen selv, men det er tanken på at ei jeg ser for meg sammen med om 1 år skal drive med slikt som gjorde meg usikker der og da, men jeg tror det er verre enn det i realiteten er. Then again, som jeg sier så ordnet alt seg, og saken er ute av verden for begge to. Både fordi jeg vet jeg har overreagert, og at hun var ærlig nok til å si det til meg. Postet av anonym: dc7c8edd4bd9702575b11db485969ca0 Det var ikke ment til deg, du har gjort det klart at du forstår at det ikke er så ille som først antatt, det står respekt over å innrømme det. Jeg har forøvrig selv opplevd å bli "forrådt" av mine nære som følger av nettopp dette. Endret 30. januar 2012 av Notelitten Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Dropp a OP, jenta fortjener bedre Hvorfor? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2012 Dropp a OP, jenta fortjener bedre Hæ? Skal hun droppe meg fordi jeg ikke er fan av hasj? Vær så snill'a folkens, han lurte ikke på om hvor farlig eller ikke farlig hasj er, drit i hasjen. Poenget hans var at hu har jugd til han og lurer derfor på om hu er verdt å spare på som kjæreste(sånn i tilfelle hu finner på å juge igjen feks.) Tenk litt utenfor boksen, dersom man røyker hasj, går man ikke rundt og forteller det til alle. Hasj er straffbart. Å fortelle at man røyker hasj til en som fremstiller nulltoleranse for narkotika, er som å melde seg på politistasjonen. hæ hva slags person tror du jeg er, da? Tror du jeg melder mitt "crush" eller nære venner til politiet? Å ha nulltoleranse betyr vel ikke nødvendigvis at jeg sier fra til politiet pga det? Jeg har flere venner som røyker, til og med når jeg er med dem. Jeg har vel ikke nulltoleranse ovenfor hasjen selv, men det er tanken på at ei jeg ser for meg sammen med om 1 år skal drive med slikt som gjorde meg usikker der og da, men jeg tror det er verre enn det i realiteten er. Then again, som jeg sier så ordnet alt seg, og saken er ute av verden for begge to. Både fordi jeg vet jeg har overreagert, og at hun var ærlig nok til å si det til meg. Postet av anonym: dc7c8edd4bd9702575b11db485969ca0 Dersom du ikke sier fra til politiet om et lovbrudd, så har du jo en viss toleranse. Hmm... Ja, da har jeg vel en viss toleranse, men den er lav, kanskje? Aner ikke. Tror ikke det var jeg som sa jeg hadde nulltoleranse først og fremst. Postet av anonym: dc7c8edd4bd9702575b11db485969ca0 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Hvis du missliker henne så dropp hun, men hvis det er bare hasj røykingen du missliker så kan du jo ta en samtale med hun og fortelle hva du mener osv... Det er jo en mulighet å droppe henne hvis du er ekstremt lei av hasj folk, da der det jo ikke noe vits i å beholde henne. Men det er ditt valg! Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 hasj folk Hasj folk? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 hasj folk Hasj folk? :!: Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 hasj folk Hasj folk? Ja hasj folk Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) hasj folk Hasj folk? Ja hasj folk HasjFOLK? Når ble det kategorisert som en rase/personlighet? Endret 30. januar 2012 av MilKman' Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 (endret) Så hva burde jeg gjøre? Kan jeg tilgi hu får det her? Dump henne og finn deg en annen, end of story. Da blir du glad, og hun blir glad for å slippe å være med en så prippen fyrn. Endret 30. januar 2012 av -Léon- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg