Macklemore Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Takk Olestokk, jeg har sjekket litt rundt på begge nettsidene og komplett ligger stort sett 1 hundrelapp over dustin. Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Ikke kjøp fra komplett, er overprisa bytt prosessor til intel core i5 Komplett er overhodet ikke overpriset. I mange tilfeller er Dustin lang dyrere. Servicen til Komplett, er også et par hakk bedre. Ikke kom med slike tullete innlegg, uten et grunnlag. 1. nevn i fleng... de gangene jeg har sett at komplett har hatt noe billigere enn dustin er når komplett har salg, ellers er det noen få ting som komplett har billigere enn dustinhome 2. synes du skal forklare hvorfor du mener servicen til komplett er bedre enn dustinhome sin. 3. "ikke kom med slike tullet innlegg, uten et grunnlag" Dustinhome.no vant for eksempel "årets butikk" pris hos prisjakt.no (link) 1. Ikke vits i å nevne, fordi du vet det. 2. Komplett: Pick-Up point, som leverer med "en gang". Bedre kundeservice. Komplett virker som en langt mer seriøs aktør, og "tuller" ikke. 3. Ja? 4. "Uten vise antall stemmer så kan det hele avstemningen virke en smule useriøs.. " Sitat av en tilfeldig anmelder. 5. Ja, jeg snakker av erfaring. Kanskje jeg har bare vært uheldig? Nei, tviler på det! Lenke til kommentar
MacNeil Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Endret 30. januar 2012 av ZeeAlmighty 1 Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Ikke kjøp fra komplett, er overprisa bytt prosessor til intel core i5 Komplett er overhodet ikke overpriset. I mange tilfeller er Dustin lang dyrere. Servicen til Komplett, er også et par hakk bedre. Ikke kom med slike tullete innlegg, uten et grunnlag. Siden du sier at servicen er bedre... begrunn dette, ellers er dette et minst like tullete innlegg - med like lite grunnlag!! Snabelen Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Ikke kjøp fra komplett, er overprisa bytt prosessor til intel core i5 Komplett er overhodet ikke overpriset. I mange tilfeller er Dustin lang dyrere. Servicen til Komplett, er også et par hakk bedre. Ikke kom med slike tullete innlegg, uten et grunnlag. Siden du sier at servicen er bedre... begrunn dette, ellers er dette et minst like tullete innlegg - med like lite grunnlag!! Snabelen Hmm, bare et raskt søk så finner du dette. Les litt lengre opp. Du vet, Google is your friend. Stikkord: Dustin VS Komplett Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) her er noen forslag hvor komplett er dyrere enn dustinhome innenfor kategorien "mye kjøpte produkter": i5 2500k komplett dustinhome Seagate Barracuda 500GB komplett dustinhome i7 2600k komplett dustinhome Corsair TX 750W v2 komplett dustinhome Corsair AX serien komplett, komplett og komplett dustinhome, dustinhome og dustinhome jeg stopper her fordi jeg ikke orker å klippe å lime mer "bevis"... for ikke å snakke om at komplett ikke selger OCZ ZT strømforsyninger og Seasonic strømforsyninger... Edit: kan jo også legge til jeg har fantastisk erfaring med dustinhome sin service, jeg fikk en dårlig vare, kontaktet kundeservice, oppga fil og ordrenummer, meldingen eg fikk tilbake var at en ny en var på vei i posten Endret 29. januar 2012 av olestokk 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Ikke kjøp fra komplett, er overprisa bytt prosessor til intel core i5 Komplett er overhodet ikke overpriset. I mange tilfeller er Dustin lang dyrere. Servicen til Komplett, er også et par hakk bedre. Ikke kom med slike tullete innlegg, uten et grunnlag. 1. nevn i fleng... de gangene jeg har sett at komplett har hatt noe billigere enn dustin er når komplett har salg, ellers er det noen få ting som komplett har billigere enn dustinhome 2. synes du skal forklare hvorfor du mener servicen til komplett er bedre enn dustinhome sin. 3. "ikke kom med slike tullet innlegg, uten et grunnlag" Dustinhome.no vant for eksempel "årets butikk" pris hos prisjakt.no (link) 1. Ikke vits i å nevne, fordi du vet det. 2. Komplett: Pick-Up point, som leverer med "en gang". Bedre kundeservice. Komplett virker som en langt mer seriøs aktør, og "tuller" ikke. 3. Ja? 4. "Uten vise antall stemmer så kan det hele avstemningen virke en smule useriøs.. " Sitat av en tilfeldig anmelder. 5. Ja, jeg snakker av erfaring. Kanskje jeg har bare vært uheldig? Nei, tviler på det! Dustin er billigere, det ser du hvis du bare ser godt etter. Ang Pick-Up point: Det er en NORSK butikk med lagere i norge derfor kan de faktisk gi oss forbrukere denne muligheten. Dustin holder til i sverige og kan ikke gi oss denne muligheten. Hva får Komplett til å virke som en mer seriøs aktør? Jeg har bare positive erfaringer med Dustin og Komplett men jeg velger dustin pga lavere pris. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 1. Ikke vits i å nevne, fordi du vet det. 2. Komplett: Pick-Up point, som leverer med "en gang". Bedre kundeservice. Komplett virker som en langt mer seriøs aktør, og "tuller" ikke. 3. Ja? 4. "Uten vise antall stemmer så kan det hele avstemningen virke en smule useriøs.. " Sitat av en tilfeldig anmelder. 5. Ja, jeg snakker av erfaring. Kanskje jeg har bare vært uheldig? Nei, tviler på det! 2. Seriøst? 4. Komplett var ikke en gang topp 4. 5. Ja, du var uheldig. Dusin er billigere og servicen er prikk lik, end of discussion. Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Ikke kjøp fra komplett, er overprisa bytt prosessor til intel core i5 Komplett er overhodet ikke overpriset. I mange tilfeller er Dustin lang dyrere. Servicen til Komplett, er også et par hakk bedre. Ikke kom med slike tullete innlegg, uten et grunnlag. 1. nevn i fleng... de gangene jeg har sett at komplett har hatt noe billigere enn dustin er når komplett har salg, ellers er det noen få ting som komplett har billigere enn dustinhome 2. synes du skal forklare hvorfor du mener servicen til komplett er bedre enn dustinhome sin. 3. "ikke kom med slike tullet innlegg, uten et grunnlag" Dustinhome.no vant for eksempel "årets butikk" pris hos prisjakt.no (link) 1. Ikke vits i å nevne, fordi du vet det. 2. Komplett: Pick-Up point, som leverer med "en gang". Bedre kundeservice. Komplett virker som en langt mer seriøs aktør, og "tuller" ikke. 3. Ja? 4. "Uten vise antall stemmer så kan det hele avstemningen virke en smule useriøs.. " Sitat av en tilfeldig anmelder. 5. Ja, jeg snakker av erfaring. Kanskje jeg har bare vært uheldig? Nei, tviler på det! Dustin er billigere, det ser du hvis du bare ser godt etter. Ang Pick-Up point: Det er en NORSK butikk med lagere i norge derfor kan de faktisk gi oss forbrukere denne muligheten. Dustin holder til i sverige og kan ikke gi oss denne muligheten. Hva får Komplett til å virke som en mer seriøs aktør? Jeg har bare positive erfaringer med Dustin og Komplett men jeg velger dustin pga lavere pris. Og jeg velger Komplett fordi jeg har bedre erfaringer med det. Komplett.no har også langt bedre FB-side enn Dustin. Du skal få lov til å argumentere så mye du vil, men søk litt på Google Endret 29. januar 2012 av Blyanten Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Ikke kjøp fra komplett, er overprisa bytt prosessor til intel core i5 Komplett er overhodet ikke overpriset. I mange tilfeller er Dustin lang dyrere. Servicen til Komplett, er også et par hakk bedre. Ikke kom med slike tullete innlegg, uten et grunnlag. 1. nevn i fleng... de gangene jeg har sett at komplett har hatt noe billigere enn dustin er når komplett har salg, ellers er det noen få ting som komplett har billigere enn dustinhome 2. synes du skal forklare hvorfor du mener servicen til komplett er bedre enn dustinhome sin. 3. "ikke kom med slike tullet innlegg, uten et grunnlag" Dustinhome.no vant for eksempel "årets butikk" pris hos prisjakt.no (link) 1. Ikke vits i å nevne, fordi du vet det. 2. Komplett: Pick-Up point, som leverer med "en gang". Bedre kundeservice. Komplett virker som en langt mer seriøs aktør, og "tuller" ikke. 3. Ja? 4. "Uten vise antall stemmer så kan det hele avstemningen virke en smule useriøs.. " Sitat av en tilfeldig anmelder. 5. Ja, jeg snakker av erfaring. Kanskje jeg har bare vært uheldig? Nei, tviler på det! Dustin er billigere, det ser du hvis du bare ser godt etter. Ang Pick-Up point: Det er en NORSK butikk med lagere i norge derfor kan de faktisk gi oss forbrukere denne muligheten. Dustin holder til i sverige og kan ikke gi oss denne muligheten. Hva får Komplett til å virke som en mer seriøs aktør? Jeg har bare positive erfaringer med Dustin og Komplett men jeg velger dustin pga lavere pris. Ja, ingen som har sagt noe i mot det. Men når man begynner å se på litt dyrere produkter, 5000 og oppover, da endrer det seg. F.eks HD 7970 Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Og videre kan du jo ta denne diskusjonen til et bedre egnet sted. Slike avsporinger er ikke så alt for populært her på forumet og ender som oftest opp med at en moderator må ta grep 1 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Og jeg velger Komplett fordi jeg har bedre erfaringer med det. Komplett.no har også langt bedre FB-side enn Dustin. Du skal få lov til å argumentere så mye du vil, men søk litt på Google nå begynner jeg å lure litt, dømmer du butikker etter facebook siden dems? søkte litt på google, første side som poppet opp: Komplett.no vs Dustinhome.no, ser ikke så mye andre grunner til å handle hos komplett enn pickup point jeg bryr meg ikke om pickup point, jeg gidder heller å vente en og en halv dag på at den lander hos posten på veien hjem fra skolen enn at jeg må dra inn i nærheten av Oslo for å hente den... Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 om du har planer for å overklokke hadde jeg gått for AMD FX cpu'en fremfor i3 Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Og jeg velger Komplett fordi jeg har bedre erfaringer med det. Komplett.no har også langt bedre FB-side enn Dustin. Du skal få lov til å argumentere så mye du vil, men søk litt på Google nå begynner jeg å lure litt, dømmer du butikker etter facebook siden dems? søkte litt på google, første side som poppet opp: Komplett.no vs Dustinhome.no, ser ikke så mye andre grunner til å handle hos komplett enn pickup point jeg bryr meg ikke om pickup point, jeg gidder heller å vente en og en halv dag på at den lander hos posten på veien hjem fra skolen enn at jeg må dra inn i nærheten av Oslo for å hente den... Nå gidder jeg ikke å dra det lenger, men etter dine bidrag i Komplett sin FB-side, så ser man tydelig at Dustin er din venn Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Og jeg velger Komplett fordi jeg har bedre erfaringer med det. Komplett.no har også langt bedre FB-side enn Dustin. Du skal få lov til å argumentere så mye du vil, men søk litt på Google nå begynner jeg å lure litt, dømmer du butikker etter facebook siden dems? søkte litt på google, første side som poppet opp: Komplett.no vs Dustinhome.no, ser ikke så mye andre grunner til å handle hos komplett enn pickup point jeg bryr meg ikke om pickup point, jeg gidder heller å vente en og en halv dag på at den lander hos posten på veien hjem fra skolen enn at jeg må dra inn i nærheten av Oslo for å hente den... Nå gidder jeg ikke å dra det lenger, men etter dine bidrag i Komplett sin FB-side, så ser man tydelig at Dustin er din venn mine bidrag på komplett sin facebook side? HÆ? Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Angående dustin sin kundeservice: Jeg kjøpte en hardisk derfra, som ikke funket. Sendte en mail og fikk en ny tilsendt med en gang. Trengte ikke engang sende denn inn. Foresten er faktisk dustinhome billigere på MANGE pungter. Det eneste jeg liker med komplett som ikke dustin har, er litt større utvalg og ofte gode tilbud. Sitter her på en COD: Black Ops prestige edition kjøpt til 500 kr på tilbud. Tilbake til topic: Jeg synest fortsatt 650w er for stort for det bygge TS har satt opp. Endret 29. januar 2012 av oddsmurf Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Tilbake til topic: Jeg synest fortsatt 650w er for stort for det bygge TS har satt opp. Ja, det er det. Dette oppsettet trekker ikke mer enn 500W. Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Tipper det trekker mindre en det og. Gå for en OCZ zt 550W, har den selv stående i en maskin her, og er meget fornøyd. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Nei men hvis han skal slenge på et skjermkort til og noen harddisker blir 650watt mye bedre enn 500 watt Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Njaa. Hardisker trekker ikke så mye strøm. Men er med på det med enda et skjermkort. Dersom TS har planer om og sette inn enda ett kan 650W vere greit. Anyway, PSU calc Edit: Tror ikke 550w, og 650w ZT har nok PCIe kabler til og ha to 6870. Kan sjekke etterpå dersom jeg gidder og rote frem kablene til ZT maskina mi. Endret 29. januar 2012 av oddsmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå