Toro Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Har levert inn data hos elkjøp etter jeg benytter returretten innen 30 dg. Men så er jeg veldig usikker om jeg har slettet alt personelig info samt windows livemail-kontoen. Vet dere hva elkjøp gjør når de mottar dataen? Har ansatte lov til å se på infomasjonen som ligger der? eller må de formatere den før de går inn på selve dataen? EDIT av moderator - Innlegg gjenopprettet. Se notis senere i tråden angående sletting av innlegg Endret 30. januar 2012 av Black Star Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Den blir reinnstallert så de kan selge den på nytt. Tviler sterkt på at noen gidder bruke tid på å leite etter evt spor du måtte ha lagt igjen på maskinen. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Minner om retningslinjene: Du kan ikke redigere innlegg på en måte som ødelegger konteksten i en tråd, dette inkluderer å redigere bort hele innlegget. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Innlegg gjenopprettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg