Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, lurte på om noen hadde noen filmer filmet med 550D som jeg kan laste ned? Vil se den " Ekte " kvaliteten til 550D. Youtube viser ikke den sanne kvaliteten. Jeg har googlet og fant bare en link men den var selfølgelig til Megaupload og den siden er jo nede.. :(

Så jeg lurer på om noen kan finne en link eller laste opp et clip fra sitt 550D så jeg kan se kvaliteten?

Takk på forhånd. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil clip som kommer rett ut fra minnekortet til et 550D eller noe lignede. Ikke noe Youtube/vimeo clip. Skal sjekke om Canon har noe på sia deres.

EDIT: Full HD 1920x1080p. Forresten fant jeg ikke noe på canon etter et raskt søk..

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Som er compressa til helvete ja. Prøv å se dem fullscreen på en 1080p skjerm -.- :thumbdown:

Prøv å se det på en Samsung smart tv,da får du se at kvaliteten er ikke så verst allikevel..

Har forøvrig testa å se samme filmen via usb og minnekort på nevnte TV,og sammenlignet med youtube på sammme TV,vi klarte ikke å se noe særlig stor forskjell.

Men fant ut at vimeo var bedre enn youtube på en smart TV.

Lenke til kommentar

Ja jeg skjønner det.. :) Men kanskje noen snille sjeler ville delt med meg. Nå er megaupload nede, men mange andre sider som dropbox. Man kan bare starte å uploade når man ikke bruker PC eller noe i den duren. Ja 4GB er kanskje litt mye å dele. Spør uansett tilfelle det faktisk er noen som gidder :)

Jaja, takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...