SLi Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Hei, lurte på om noen hadde noen filmer filmet med 550D som jeg kan laste ned? Vil se den " Ekte " kvaliteten til 550D. Youtube viser ikke den sanne kvaliteten. Jeg har googlet og fant bare en link men den var selfølgelig til Megaupload og den siden er jo nede.. Så jeg lurer på om noen kan finne en link eller laste opp et clip fra sitt 550D så jeg kan se kvaliteten? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Canon har jo noen demo videoer hvis jeg ikke husker helt feil. Du kan også se på videoer fra 600D, 7D og 60D siden disse kameraene har samme sensor. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Vil clip som kommer rett ut fra minnekortet til et 550D eller noe lignede. Ikke noe Youtube/vimeo clip. Skal sjekke om Canon har noe på sia deres. EDIT: Full HD 1920x1080p. Forresten fant jeg ikke noe på canon etter et raskt søk.. Endret 28. januar 2012 av SLi Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Fant da noen på youtube 1920x1080 videoer. http://www.youtube.com/watch?v=3f7l-Z4NF70 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Som er compressa til helvete ja. Prøv å se dem fullscreen på en 1080p skjerm -.- Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Som er compressa til helvete ja. Prøv å se dem fullscreen på en 1080p skjerm -.- Prøv å se det på en Samsung smart tv,da får du se at kvaliteten er ikke så verst allikevel.. Har forøvrig testa å se samme filmen via usb og minnekort på nevnte TV,og sammenlignet med youtube på sammme TV,vi klarte ikke å se noe særlig stor forskjell. Men fant ut at vimeo var bedre enn youtube på en smart TV. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 Greit, men ingen som har filer rett ut av minnekort? 550D er vel et populært kamera. Er vel mange her på kamera forumet som har det? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Greit, men ingen som har filer rett ut av minnekort? 550D er vel et populært kamera. Er vel mange her på kamera forumet som har det? Filmene blir så helsikes store, så det er ikke "bare" å dele ut klipp på mange hundre MB... Men - for eksempel dpreview har noen klipp: http://www.dpreview.com/reviews/canoneos550d/page20.asp Endret 29. januar 2012 av Trondster 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 Ja jeg skjønner det.. Men kanskje noen snille sjeler ville delt med meg. Nå er megaupload nede, men mange andre sider som dropbox. Man kan bare starte å uploade når man ikke bruker PC eller noe i den duren. Ja 4GB er kanskje litt mye å dele. Spør uansett tilfelle det faktisk er noen som gidder Jaja, takk for hjelpen Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 http://www.akam.no/artikler/mektig_imponert_av_eos_550d/76053 Husk på at bildekvaliteten bestemmes for det meste av hvilket objektiv som brukes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå