martinefw Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Heii! Jeg bare lurte på om noen av dere har opplevd et slags "gap" på siden av objektivet på en speilrefleks. Har Olympus E-PL1 det er vel ca. samme objektiv som det meste annet. Bortsett fra låsen. Noen andre som har opplevd dette? Kan jeg fikse det hjemme, eller må jeg gå på en kamera-ish butikk?. ARG Hadde satt VELDIG pris på om noen av dere kunne hjelpe meg. Jeg har så lyst til å ta masse bilder nå for tiden. Endret 28. januar 2012 av martinefw Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Det billigeste er nok og skaffe et nytt objektiv, du får dette fra ca 500.- og oppover brukt. Du kan forsåvidt handle alle objektiver som det står 4/3 eller FourThirds på. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hvis det er en faktisk skade, så skal du få fikset det gratis på garanti/reklamasjon Ulempen er at du må være uten obkjtivet mens det er på verkstedet. Hvor i landet holder du til; det er mulig noen kan låne deg et et objetktiv i mellomtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå