DementedAlbino Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Du bruker den offisielle appen? Lenke til kommentar
Fugl1 Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Du bruker den offisielle appen? Jepp. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Noen som har forslag til "baby-apps" (norske helst)? Har ei datter på 14 mnd som elsker å holde på med slikt... Tenker på apps for alfabetet, tall, dyr, lyder, etc. Lenke til kommentar
Fugl1 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Noen som har forslag til "baby-apps" (norske helst)? Har ei datter på 14 mnd som elsker å holde på med slikt... Tenker på apps for alfabetet, tall, dyr, lyder, etc. Sønnen min på 6 mnd syntes det er morsomt å dælje løs på skjermen når dette er oppe: Cars scratch Lenke til kommentar
Fugl1 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Jeg vil gjerne anbefale samtlige som har pads til å installere dette: Splashtop Mest geniale, og stabile jeg har vært borti. Jeg skulle egentlig legge det inn for å kunne arbeide med kontor-pc når jeg drar på ferie i sommer. Men slang likegodt inn "Splashtop GamePad THD" versjonen. Og nå leker jeg med Diablo 3 via padda og rett i stua. Genialt. (Finnes for øvrig både til Android og iOS. Har kun testet Android versjonen.) Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Fant en som het Soundtouch, den var en instant hit - Kan velge mellom en drøss med språk, bl.a. norsk. Eneste den manglet er at det skulle ha kommet opp skriftlig navn på det man klikker på i tillegg. Har installert splashtop thd, prøvde å spille D3 mens jeg var på nummer 2, men klarte ikke finne ut av kontrollene helt Endret 22. juni 2012 av KriFos Lenke til kommentar
Fugl1 Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Fant en som het Soundtouch, den var en instant hit - Kan velge mellom en drøss med språk, bl.a. norsk. Eneste den manglet er at det skulle ha kommet opp skriftlig navn på det man klikker på i tillegg. Har installert splashtop thd, prøvde å spille D3 mens jeg var på nummer 2, men klarte ikke finne ut av kontrollene helt Du kan sette egen Diablo "funksjon" på game. Tar litt tid å bli vant til. Men jeg må innrømme at jeg jukser litt. Kjører eget tastatur og mus, så det blir jo som en normal pc med styringa Også bestilte jeg micro-hdmi for å kjøre det på TV'n. Endret 22. juni 2012 av Fugl1 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Prøvde den, men ble ikke noe særlig lettere... Men regner med det er litt lettere med tastatur og mus til ja. Men det er litt stress å ha med på dass Lenke til kommentar
Fugl1 Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Prøvde den, men ble ikke noe særlig lettere... Men regner med det er litt lettere med tastatur og mus til ja. Men det er litt stress å ha med på dass Hehe. verre der ja. Men ICS støtter hvertfall alle logitech produkter jeg har testet nå. Og det var støtte for unify-pluggen òg, og da får man plutselig haugevis av muligheter med USB-porten. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Hvordan kan jeg få USB-tilkobling uten dock? Finnes det noe overgang fra 40-pins? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Mizuu Anbefales til alle som ønsker å ha filmer og tv-serier på sin Android mobil eller nettbrett. Meget elegant:-) Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 Hvordan kan jeg få USB-tilkobling uten dock? Finnes det noe overgang fra 40-pins? Jepp, det gjør det. Har det selv. Du kan jo prøve denne: http://www.ebay.com/itm/40Pin-Data-USB-Charger-Sync-Cable-for-Asus-Eee-Pad-Transformer-TF101-TF201-TF300-/261031495566?pt=PDA_Accessories&hash=item3cc6b0878e#ht_785wt_1163 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 (endret) Hm, den lignet jo veldig på den ladekabelen jeg har - det må vel være en female USB-plugg som jeg trenger regner jeg med. Endret 26. juni 2012 av KriFos Lenke til kommentar
belenix Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Denne?: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=645645 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Det ser ut til å være den jeg trenger ja - takk! Lenke til kommentar
polljen Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Denne?: http://www.komplett....aspx?sku=645645 Har den, fungerer fint, men er litt "løs" i koblingen mot brettet. Er en fordel at brettet ligger rolig, så lenge adapteret brukes. Men adapteret er perfekt ellers, har koblet diverse USB-utstyr til brettet. Bl.a minnepinner, eksterne HD og DSLR-kamera. Endret 27. juni 2012 av polljen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå