Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android Tablets


U1ven

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har forslag til "baby-apps" (norske helst)? Har ei datter på 14 mnd som elsker å holde på med slikt... Tenker på apps for alfabetet, tall, dyr, lyder, etc.

 

Sønnen min på 6 mnd syntes det er morsomt å dælje løs på skjermen når dette er oppe: Cars scratch

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne anbefale samtlige som har pads til å installere dette: Splashtop

 

Mest geniale, og stabile jeg har vært borti. Jeg skulle egentlig legge det inn for å kunne arbeide med kontor-pc når jeg drar på ferie i sommer. Men slang likegodt inn "Splashtop GamePad THD" versjonen. Og nå leker jeg med Diablo 3 via padda og rett i stua. Genialt. (Finnes for øvrig både til Android og iOS. Har kun testet Android versjonen.)

Lenke til kommentar

Fant en som het Soundtouch, den var en instant hit :) - Kan velge mellom en drøss med språk, bl.a. norsk. Eneste den manglet er at det skulle ha kommet opp skriftlig navn på det man klikker på i tillegg.

 

Har installert splashtop thd, prøvde å spille D3 mens jeg var på nummer 2, men klarte ikke finne ut av kontrollene helt :p

Endret av KriFos
Lenke til kommentar

Fant en som het Soundtouch, den var en instant hit :) - Kan velge mellom en drøss med språk, bl.a. norsk. Eneste den manglet er at det skulle ha kommet opp skriftlig navn på det man klikker på i tillegg.

 

Har installert splashtop thd, prøvde å spille D3 mens jeg var på nummer 2, men klarte ikke finne ut av kontrollene helt :p

 

Du kan sette egen Diablo "funksjon" på game. Tar litt tid å bli vant til. Men jeg må innrømme at jeg jukser litt. Kjører eget tastatur og mus, så det blir jo som en normal pc med styringa :p

 

Også bestilte jeg micro-hdmi for å kjøre det på TV'n.

Endret av Fugl1
Lenke til kommentar

Prøvde den, men ble ikke noe særlig lettere... Men regner med det er litt lettere med tastatur og mus til ja. Men det er litt stress å ha med på dass :p

 

Hehe. verre der ja. Men ICS støtter hvertfall alle logitech produkter jeg har testet nå. Og det var støtte for unify-pluggen òg, og da får man plutselig haugevis av muligheter med USB-porten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...