Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android Tablets

U1ven

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må sterkt anbefale Dolphin HD til websurfing og world of goo til spill :D

Noen som har en god løsning på dolphin og nettvideoer? Tenker type vgtv o.l.

Jeg sliter med å få disse avspilt hvertfall.

Henger meg på denne. Prøvd både stock browser og dolphin, men de funker ikke spesielt bra. Går ikke å spille av i fullskjerm og den kræsjer ofte.

Hjelp :)

Lenke til kommentar

Er det bare min Youtube app som oppfører seg utrolig rart? Idag tvangsslutter den uten beskjed med en gang jeg går inn på konto eller trykker på en video. Har også opplevd at den har "blinket" ved oppstart.

Svært mange andre har også dette problemet, så hva det er vet jeg ikke

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Svarer meg selv her jeg, sånn om noen andre skulle være ute etter det samme. Egentlig litt rart at ikke flere ønsker å kunne ha flere brukere på samme nettbrett.

Kom over programmet SwitchMe som lar en sette opp flere brukere på samme nettbrett. Gratisutgaven støter to brukere, men en får ikke passord og diverse annet som en får på betalutgaven.

https://play.google.com/store/apps/details?id=fahrbot.apps.switchme&feature=search_result

Så her har en da en velkomst skjerm med registrerte brukere. Alle brukere har sine egne programmer og spill, samt en velger selv hvordan en ønsker det skal se ut.

Får nettbrettet i morgen, så da skal det testes ut:-)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Svarer meg selv her jeg, sånn om noen andre skulle være ute etter det samme. Egentlig litt rart at ikke flere ønsker å kunne ha flere brukere på samme nettbrett.

Kom over programmet SwitchMe som lar en sette opp flere brukere på samme nettbrett. Gratisutgaven støter to brukere, men en får ikke passord og diverse annet som en får på betalutgaven.

https://play.google....e=search_result

Så her har en da en velkomst skjerm med registrerte brukere. Alle brukere har sine egne programmer og spill, samt en velger selv hvordan en ønsker det skal se ut.

Får nettbrettet i morgen, så da skal det testes ut:-)

Ahh, utrolig greit. Samboeren min stjeler brettet hele tiden. Denne trengtes!

Skal dere ha et utmerket spill til brettet så anbefales Tower's'n trolls. Fantastisk spill!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...