snillekim Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Norton security er et alternativ. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Og det er helt bortkastet: Bouncer Med mindre Norton og de andre menuelt går igjennom alle apps på market, har de lite de kan hjelpe deg med sånn som Android er bygget. Lenke til kommentar
Drjones88 Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Må sterkt anbefale Dolphin HD til websurfing og world of goo til spill Noen som har en god løsning på dolphin og nettvideoer? Tenker type vgtv o.l. Jeg sliter med å få disse avspilt hvertfall. Henger meg på denne. Prøvd både stock browser og dolphin, men de funker ikke spesielt bra. Går ikke å spille av i fullskjerm og den kræsjer ofte. Hjelp Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 Er det bare min Youtube app som oppfører seg utrolig rart? Idag tvangsslutter den uten beskjed med en gang jeg går inn på konto eller trykker på en video. Har også opplevd at den har "blinket" ved oppstart. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Er det bare min Youtube app som oppfører seg utrolig rart? Idag tvangsslutter den uten beskjed med en gang jeg går inn på konto eller trykker på en video. Har også opplevd at den har "blinket" ved oppstart. Svært mange andre har også dette problemet, så hva det er vet jeg ikke Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Er det bare min Youtube app som oppfører seg utrolig rart? Idag tvangsslutter den uten beskjed med en gang jeg går inn på konto eller trykker på en video. Har også opplevd at den har "blinket" ved oppstart. Tving lukking her også. SGT 8.9". Lenke til kommentar
Scuirus Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Har prøvd mange virus og sikkerhetsløsninger for Android. Har endt opp med Avast også på tablet og telefon. Bra funksjonalitet og krever lite minne og prosessorresurser. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Vet du hva Avast egentlig gjør? Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 noen andre som har problemer med ting som vgtv med dolphin eller standard leseren? Og har en løsning? Lenke til kommentar
Scuirus Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 VGTV funker på Opera Mobile. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 7. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2012 Flere knalltilbud på Android Market til både tablets og mobiler! 2.99kr for bl.a Osmos HD, World of Goo, Sprinkle, NfS, Dead Space etc Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 finnes det en app backup? Backup av data til app og kanskje programmene i seg selv? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Ikke uten root. Med root? Ja. Titanium Backup. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg ønsker å få opp en form for innlogging slik at flere brukere kan bruke taben. Finnes noe slikt? Er lite brukervennlig å måtte logge av face, gmail og alle andre tjenester så snart min samboer skal logge inn å sjekke de samme sidene. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Svarer meg selv her jeg, sånn om noen andre skulle være ute etter det samme. Egentlig litt rart at ikke flere ønsker å kunne ha flere brukere på samme nettbrett. Kom over programmet SwitchMe som lar en sette opp flere brukere på samme nettbrett. Gratisutgaven støter to brukere, men en får ikke passord og diverse annet som en får på betalutgaven. https://play.google.com/store/apps/details?id=fahrbot.apps.switchme&feature=search_result Så her har en da en velkomst skjerm med registrerte brukere. Alle brukere har sine egne programmer og spill, samt en velger selv hvordan en ønsker det skal se ut. Får nettbrettet i morgen, så da skal det testes ut:-) 2 Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Genialt, takk svortevik! Skal testes med en gang! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Det fungerer helt utmerket, anbefales. Lenke til kommentar
Fugl1 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Svarer meg selv her jeg, sånn om noen andre skulle være ute etter det samme. Egentlig litt rart at ikke flere ønsker å kunne ha flere brukere på samme nettbrett. Kom over programmet SwitchMe som lar en sette opp flere brukere på samme nettbrett. Gratisutgaven støter to brukere, men en får ikke passord og diverse annet som en får på betalutgaven. https://play.google....e=search_result Så her har en da en velkomst skjerm med registrerte brukere. Alle brukere har sine egne programmer og spill, samt en velger selv hvordan en ønsker det skal se ut. Får nettbrettet i morgen, så da skal det testes ut:-) Ahh, utrolig greit. Samboeren min stjeler brettet hele tiden. Denne trengtes! Skal dere ha et utmerket spill til brettet så anbefales Tower's'n trolls. Fantastisk spill! 1 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Hva er beste løsning for Facebook på brett? Facebook appen er jo elendig på Android. Lenke til kommentar
Fugl1 Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Hva er beste løsning for Facebook på brett? Facebook appen er jo elendig på Android. Jeg brukte browseren tidligere, men syntes den nye appen funker fett jeg. Hva føler du at du mangler der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå