kong_gabby Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Funnet på xda riktignok, får ikke lastet ned fra markedet og det er mulig at ikke alle nettbrett kjører samme versjon. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Anbefalte apper og programmer til Android Tablets: - Go launcher EX Go launcher EX fungerer, men er langt i fra så smooth som ADW Launcher EX. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 reader hd for synkronisering med google leser. BeyondPod for Honeycomb Quickoffice Pro HD, kan ikke browser folder som er f.eks under mnt\external file manager hd Google-dokumenter Adobe programmer imdb MobileNoter SE HD 2.1, skal synkronisere med onenote 2010 og skydrive men ustabil. Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Her er min liste: - Amazon Kindle - DI Radio (Elektronisk musikk i mange kanaler) - Diaro (Dagbok) - Pixlr-o-matic (Enkel bilderedigering) - SyncSMS (Synker SMS mellom telefon og tab) - MX Player/Player Pro (En av de bedre mediaspillerne jeg har brukt) - LogMeIn (Remote desktop) - ConnectBot (SSH klient med portforwarding) - Poweramp (Grei musikkspiller) - Printershare (Genial app for fjernutskrifter) Instlleres på PC og tab - Thinking Space Pro (Tankekart) - Touchdown for Tablets (Exchange epostklient) - ADW Launcher EX - KeepScreen (Holder skjermen våken for utvalgte apper) - ES File Explorer - Folder Organizer - CalenGoo - Thumb Keyboard Spill: - World of Goo - Totemo HD - Lane Splitter - Riptide GP - SpeedX 3D FREE - Herman Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 BS Player er en bra mediespiller. Spiller også filer over LAN: https://market.android.com/details?id=com.bsplayer.bspandroid.free&hl=no Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hver gang jeg ser BS Player, tenker jeg på den virusbefengte versjonen til Windass som ble sluppet for noen år siden... ugh! 1 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hver gang jeg ser BS Player, tenker jeg på den virusbefengte versjonen til Windass som ble sluppet for noen år siden... ugh! Velger Diceplayer over BS anyday! Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Dice Player er den eneste spilleren som har klart å spille en 720p Matroska film jeg har liggende på TF101 uten å hakke. Fett! Dette lover godt :-) Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Må sterkt anbefale Dolphin HD til websurfing og world of goo til spill Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Må sterkt anbefale Dolphin HD til websurfing og world of goo til spill Eller Dolphin for pad Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Må anbefale Boat Browser. Etter lenge å ha brukt Opera og Dolphin falt jeg pladask for Boat. Det er det beste fra Opera og Dolphin slått sammen i en. Veldig smooth scrolling 1 Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Må sterkt anbefale Dolphin HD til websurfing og world of goo til spill Noen som har en god løsning på dolphin og nettvideoer? Tenker type vgtv o.l. Jeg sliter med å få disse avspilt hvertfall. Lenke til kommentar
BedHead Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Ang nettlesere: Noen som vet om Chrome eller Firefox funker på android? Evt hvilken av Opera anbefaler dere? Opera Mini, eller Opera Mobile? Edit: fant denne siden 2 min etter å ha stilt spørsmålet.. Top 5 nettlesere til Android Endret 2. februar 2012 av BedHead Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Flere spill til tablets: - Landrule - Naval Clash - SimCity (trenger updates, kræsjer ofte) - Carcassonne - Hey, that's my fish - Catan - Worms Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg prøver å finne et program for å sette inn notater, highlighte osv i pdf-dokumenter, noen som vet om et bra et? Prøvde qpdf eller hva det heter, gratisversjonen er bra, men fullversjonen er ganske dyr (for et android-program å være). Repligo ser ut til å være et billigere ett, men jeg finner ingen gratisversjon for å prøve det ut. Noen tips, eller noen som har prøvd repligo? Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Kan du skrive notater med den uten å bruke freehand? Feks lage en tekstboks, skrive med tastatur og så bare flytte teksten rundt? Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Tipser om appen thinker. Fin om du lager tegnekart Lenke til kommentar
Photon-0123 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Tror du kan legge til ezpdf til lista di. Veldig fin for å legge til notater og highlihgte osv i hva som helst. Skolesammenheng osv :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå