Gå til innhold

Hvor kan jeg få tak i norsk lydspor til Lion King 1?

exoonor

Anbefalte innlegg

Hei kjære landmenn!

Jeg vet ikke om dette er det korrekte stedet for dette emnet men jeg prøver :)

Jeg hadde tenkt til å se Løvenes Konge 1(Lion king 1) men det eneste lydsporet jeg har er på engelsk. Siden denne filmen er så "goo" på norsk med stemmen til herlige mennesker så lurer jeg på hvor jeg evt. kunne fått tak i dette lydsporet og hvor jeg kunne evt. fått tak i lydspor til andre filmer? Om det er en nettside for dette?

-MhV Håkon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei kjære landmenn!

Jeg vet ikke om dette er det korrekte stedet for dette emnet men jeg prøver :)

Jeg hadde tenkt til å se Løvenes Konge 1(Lion king 1) men det eneste lydsporet jeg har er på engelsk. Siden denne filmen er så "goo" på norsk med stemmen til herlige mennesker så lurer jeg på hvor jeg evt. kunne fått tak i dette lydsporet og hvor jeg kunne evt. fått tak i lydspor til andre filmer? Om det er en nettside for dette?

-MhV Håkon

Du kan jo få kjøpt filmen og lydsporet fra 99kr og oppover , det kan ofte være en bedre løsning enn å prøve å legge til et lydspor som ikke er synkronisert med filmen din. Filmen har også vært på tilbud på blant annet Platekompaniet til 49kr.

Alternativt bør det også la seg laste ned filmen fra en lovlig tjeneste som feks film2home.no eller lignende.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...