-forbruker- Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Det går visse rykter om at "anvarlig redaktør" kun finnes på papiret og i så fall er det grunn til å tro at diskusjon.no ikke oppfyller vilkårene for å drive forumet. Men nå vil jeg lene meg rolig tilbake og vente på at redaktøren kommer på banen slik at vi kan få høre hva han har å si til kritikken som er framsatt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Diskusjon.no samler vel forum fra hardware.no, akam.no, amobil.no og endel til så vet ikke om det er en sjef for det hele eller om ansvaret er spredt på de ulike delene. Antar f.eks hardware.no har en redaktør for sin bit, akam har en for sin osv. Har ikke sett noe fokus på dette men nå har jeg ikke besøkt enhver krik av forumet (ennå). Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Ansvarlig redaktør er i følge Wiki-sidene til diskusjon.no Per Øivind Skard. Endret 28. januar 2012 av fargoth Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Så du har 2 brukere som svarer i denne tråden? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1411976 Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jeg forstår ikke problemstillingen. Faktum er at moderatorenes ord, er lov. Det er ingen selvfølge at diskusjon.no skal være åpent og fritt, men det har vel bare blitt sånn. Kritikk mot forumet får vel heller diskuteres oss brukere og moderatorer imellom, det funker best. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Hepp! Ansvarlig redaktør treffes nok ikke på brukerrelaterte saker som denne i forumet. Vi har innholdsansvarlig som svarer på disse spørsmål. Merkelig nok, vi har registerert at samme IP brukes også i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1412391 + minst en bruker til.. Mvh Admin. ps. denne stenges siden første post har ingen relevanse til realiteter og er feilpostet. Og vi fortsetter videre med våre undersøkelser.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg