Trancton Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Etter jeg har vært i kontakt emd yeees.com for å kritisiere dem for den amatørmessige spillbutikken deres, har jeg tydeligvis havnet i deres adressebok, og dermed mottar jeg tydeligvis mail fra dem ettersom de har klart å bli infisert av virus :-) Her er mailen jeg tilfeldigvis mottok fra Stefan Hilt: ----- ##fjernet av moderator - private mail har ingenting på dette forumet å gjøre## ----- Denne mailen ble forøvrig sendt fra Stefans C2i.net adresse! Så dersom yeees.com leser dette, dere fremstiler dere selv som løgnere og vekker liten tillit! Innrøm det, Stefan jobber hos dere og er med i yeees.com! Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 En annen mail jeg mottok, som jeg har slettet nå dessverre, var fra en [email protected] (eller roger) som spurte en annen person om et nettsted som omfattet odds ol. Med andre ord, Stefan Hilts nye millionprosjekt (som han sier) omfatter et odds system! Han skal starte en gambling site ala centrebet ol.!!!! Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hehe, den fordømte smørbukken. Når skal han gi seg med svindel og håpløse prosjekter, og innse at han hverken har intelligens eller evner til å lykkes i næringslivet, med mindre han driver med ulovligheter? Jaja, så lenge han holder navnet sitt unna, slik han tydeligvis har forsøkt med yeees.com, så er det jo en teoretisk mulighet for at det kan gå bra. Men mannen har jo absolutt ingen troverdighet som næringsdrivende lenger, så en hver bedrift assosiert med hans navn vil nok få store problemer. Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 TIl info, Stefan Hilt har nå reservert Playstation3.no! Lukter jeg nytt søksmål? Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 La oss inderlig håpe det! En annen ting er at han tvilsomt kommer til å tjene særlig mye penger på det. De som var naive nok til å handle fra ham tidligere vil nok ikke gjøre det nå, og de som ikke har handlet fra ham før har i hvert fall sett trynet hans i avisen, og vet å holde seg unna! :-D Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 TIl info, Stefan Hilt har nå reservert Playstation3.no! Lukter jeg nytt søksmål? lukter jeg mer mas fra deg? Lenke til kommentar
John P. Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 [edit]Ok, jeg sjekka litt, og visste jo hvem han var allikevel; klarte bare ikke å sette navnet hans i forbindelse med noe[/edit] Ellers må jeg jo si at denne tråden sikkert blir stengt/redigert, p.g.a. postingen av andres private e-mail, eller? Virus eller ikke, jeg hadde ikke blitt så glad hvis noen posta mine private e-mailer på nettet. IMO. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 La oss inderlig håpe det! En annen ting er at han tvilsomt kommer til å tjene særlig mye penger på det. De som var naive nok til å handle fra ham tidligere vil nok ikke gjøre det nå, og de som ikke har handlet fra ham før har i hvert fall sett trynet hans i avisen, og vet å holde seg unna! :-D There's a sucker born every second. Han har nok enda mye penger å tjene på dem, vil jeg tro... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Stefan Hilt skal være med i Farmen?! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Stefan Hilt skal være med i Farmen?! Ooooooh yeah. Og TV2 gjør det ikke pga han er den han er. Neeeeeida. De vil ikke utnytte det for å få flere besøkende. Sikkert ikke. ****** så han burde brenne! Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 BTW, fant akkurat denne artikkelen i ba.no... http://www.ba.no/nyheter/krim/article727812.ece Hehe, gjett hvem som eier playstation3.no da? :-) Står riktig nok oppført på Alden consulting, men det er jo synonymt med Mr. Hilt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg