winmedi Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Hei, jeg smelte døren igjen ganske hardt. Plutselig hørte jeg et smell utenfor døren. Det var en flis som hadde falt av døren. Det er også en sprekk i døren. Går dette på forsikringen? 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Hei, jeg smelte døren igjen ganske hardt. Plutselig hørte jeg et smell utenfor døren. Det var en flis som hadde falt av døren. Det er også en sprekk i døren. Går dette på forsikringen? Man har jo en egenandel på forsikringer , så jeg antar at du må betale en viss sum. Koster reparasjonen av døren og tilsvarende mer enn egenandelen så vil det nok la seg gjøre, men dette er igjen avhengig av typen forsikringsavtale du har og hva den dekker. 1 Lenke til kommentar
Newbie6 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Aldri vært borti tilfeller hvor raserianfall dekkes på forsikringen. 3 Lenke til kommentar
Lampenminerfin Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Det der kan umulig være dyrt å fikse selv! Men nei, jeg vet ikke om raseriutbrudd dekkes av forsikringen... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Har man riktig forsikring så dekker den uhell i hjemmet til en viss grad. Feks Gjensidige sin : Skader etter uhell Innbo Pluss dekker uhellskader både i hjemmet og når du har det med deg på reiser. Da er du dekket både hvis TV-en faller i gulvet i stuen, eller hvis du mister speilreflekskameraet i vann på ferie. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Så hvis han hadde smelt ganske hardt til dama si, så hadde det også vært et uhell? Hihi. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Så hvis han hadde smelt ganske hardt til dama si, så hadde det også vært et uhell? Hihi. Om hun fikk døra i trynet og han ikke gjorde det med vilje, ja! Hvis ikke så hadde han risikert politietterforskning, erstattningskrav og anmeldelser for konemishandling. Garantert null peng i pung da ! - Pun intended ^_^ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå