gerrardo Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jeg jobber for tiden som selger, noe jeg ikke trives med. Har flyttet et stykke vekk fra venner og familie for å jobbe. Jeg ser ikke dette som noe fremtid, da jeg bare jobber, trener og sover. Rett og slett bare jobber her for å overleve. Jeg har lenge tenkt på å utdanne meg som PT ( personlig trener ) , men da må jeg først få lån i banken, noe jeg ikke vet om jeg får, siden jeg var ferdig med bet.anmerkning for noen mnd siden. Dette er kveldskurs, så kan jobbe ved siden av. Men det som kanskje er det jeg har og har hatt mest lyst til er å ta barnehageassistent utdanning på kveldstid på nki. Men jeg ser ikke helt at det skal bli lettere å få jobb i barnehage etter endt kurs der, enn det det er nå. Har søkt masse jobber i barnehager, sånn uanmeldt, men ingen har noe ledig. Og det er sjeldent det er noe utlyst i nærheten av der familien bor. Trenger sårt hjelp. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Hva med å være vikar på SFO mens du venter på barnehagejobb, eventuelt til du får penger nok til å ta PT-kurs? Litt som barnehage, men du slipper som regel å skifte bleier. I kommunen jeg bor i blir folk merkelig fort syke, så jeg jobber som vikar både på skole og SFO opptil fire dager i uka ved siden av studier. På skolen har jeg forresten litt over 200 kroner i timen, så det er å anbefale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå