Gå til innhold

Beste bildedelings-sider?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker Picasa. Der kan du sette tre forskjellige sikkerhets nivå så du ikke behøver å dele alle bildene i Albumene med alle du deler bilder med.

Picasa kan også synkroniseres med Picasa versjonen du har på PC'n din så du alltid har oversikt uten å nødvendigvis logge inn på albumet på nettet.

Kan også brukes til å dele video, men foreløbig så kan ikke folk laste ned videoen du deler.

Lenke til kommentar

Altså.... bildet er bare et tilfeldig bilde som lå i mappa. Om du er nyskjerrig, er det en Geocache jeg har lagt ut, som ligger mer enn det minimale av 161 meter unna en annen cache.

Meeeeen... Tilbake til temaet. Noen som har noen andre forslag? ^^

Endret av r2d290 waits for alice
Lenke til kommentar

flickr er bra, men er litt lei av og snuble over så mange som legger opp 10-20 bilder samme shooten av feks hunden sin. hehe.

www.500px.com mener jeg er det beste stedet da det er nesten bare kvalitet der inne. fins ikke et gøyere sted og browse bilder.

Endret av Thuesen
Lenke til kommentar

Altså.... bildet er bare et tilfeldig bilde som lå i mappa. Om du er nyskjerrig, er det en Geocache jeg har lagt ut, som ligger mer enn det minimale av 161 meter unna en annen cache.

Meeeeen... Tilbake til temaet. Noen som har noen andre forslag? ^^

Hehe, følte meg dum nå. :blush: Men det er altså samme opplegg som ImageShack og TinyPic? Kan man ikke lage gallerier som andre kan gå inn å se på f eks?

Lenke til kommentar

Kan være enig at det ikke kom helt fram i førsteposten. Men det er altså det jeg er ute etter (derfor ble jeg også litt forvirret av bildet, da jeg trodde det var et screenshot av et bildedelings-program). :)

Takk for alle forslag hittil. Skal sjekke de ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...