L4ffen Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Er det Flickr som er best til å dele bilder? Og er det noe å tjene på å velge betalingstjenester? Hva bruker dere? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Jeg legger det i Dropbox' public folder, høyreklikker på bildet->dropbox->copy public link. Endret 28. januar 2012 av r2d290 waits for alice 1 Lenke til kommentar
arthon Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jeg bruker Picasa. Der kan du sette tre forskjellige sikkerhets nivå så du ikke behøver å dele alle bildene i Albumene med alle du deler bilder med. Picasa kan også synkroniseres med Picasa versjonen du har på PC'n din så du alltid har oversikt uten å nødvendigvis logge inn på albumet på nettet. Kan også brukes til å dele video, men foreløbig så kan ikke folk laste ned videoen du deler. Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Jeg legger det i Dropbox' public folder, høyreklikker på bildet->dropbox->copy public link. Nå er jeg helt blank på Dropbox, men hvilken sammenheng hadde det bildet med trådens tema? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Heh, var ment som et eksempel på hvordan det ble. Men Innser vel kanskje at det ikke var helt relevant =) Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Ok, så det er en slags geotagging, altså? Men hva står "Distance: 190" for? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Altså.... bildet er bare et tilfeldig bilde som lå i mappa. Om du er nyskjerrig, er det en Geocache jeg har lagt ut, som ligger mer enn det minimale av 161 meter unna en annen cache. Meeeeen... Tilbake til temaet. Noen som har noen andre forslag? ^^ Endret 28. januar 2012 av r2d290 waits for alice Lenke til kommentar
Thuesen Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) flickr er bra, men er litt lei av og snuble over så mange som legger opp 10-20 bilder samme shooten av feks hunden sin. hehe. www.500px.com mener jeg er det beste stedet da det er nesten bare kvalitet der inne. fins ikke et gøyere sted og browse bilder. Endret 28. januar 2012 av Thuesen Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Altså.... bildet er bare et tilfeldig bilde som lå i mappa. Om du er nyskjerrig, er det en Geocache jeg har lagt ut, som ligger mer enn det minimale av 161 meter unna en annen cache. Meeeeen... Tilbake til temaet. Noen som har noen andre forslag? ^^ Hehe, følte meg dum nå. Men det er altså samme opplegg som ImageShack og TinyPic? Kan man ikke lage gallerier som andre kan gå inn å se på f eks? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Denne løsningen er først og fremst for enkelt bilder, legge ut på forum osv. Er nok ikke en egnet løsning i forbindelse med albumdeling desverre. Kom ikke helt frem i førsteposten at det var det du var ute etter. Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Kan være enig at det ikke kom helt fram i førsteposten. Men det er altså det jeg er ute etter (derfor ble jeg også litt forvirret av bildet, da jeg trodde det var et screenshot av et bildedelings-program). Takk for alle forslag hittil. Skal sjekke de ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå