PeterMitchell Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Har akkurat fått satt sammen min nye pc. Når jeg prøver å starte den virker det som om maskinen går som den skal. Alle vifter surrer og går og harddisken knitrer som normalt, men det virker ikke som om skjermen får signal. Prøvde å trykke litt på cpu-viften og ram-brikken for å sjekke at det satt ordentlig og pcen startet da normalt èn gang, men når jeg restartet den igjen var skjermen like svart som tidligere. Leste et sted at det kunne hjelpe å resette bios så jeg har prøvd det en del ganger uten hell. Specs: AMD Athlon xp 2400+ Abit KD7 Twinmos 512MB PC2700 Sapphire Radeon 9100 Suntek TH-656 m/ 300W Noen som har noen gode ideer? Lenke til kommentar
PeterMitchell Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Har ordnet problemet. Om noen andre skulle ha samme problem kan jeg fortelle at jeg fikset problemet ved å fjerne kjølepastaen på cpu viften (En cooler master greie til 127,-. Godkjent for 3200+) og legge på ny av litt høyere kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå