Gå til innhold

Neste gen Nvidia skjermkort Kepler (GTX - 6xx ?)


_ziggy_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.guru3d.co...-beta-download/

 

GeForce ForceWare driver 306.02 Beta

 

 

New & Updated SLI Profiles

Alan Wake's American Nightmare

Borderlands 2

Darksiders 2

F1 2012

Orcs Must Die! 2

PlanetSide 2 (Updated)

Shogun 2: Total War (Updated)

Sleeping Dogs (Please note that we are currently evaluating SLI bit 0x0C4010F5, which may result in higher performance for users)

The Secret World (Updated)

 

New & Updated 3D Vision Profiles

A New Dawn – Rated Fair

Alan Wake's American Nightmare – Rated Not Recommended

All Zombies Must Die! Scorepocalypse – Rated Good

ARMA 2: Operation Arrowhead – Rated Fair

Bang Bang Racing – Rated Excellent

Brave – Rated 3D Vision Ready

Devil May Cry 4 - Rated Fair

Dishonored – Rated Good

End of Nations – Rated Good

London 2012 The Official Video Game – Rated Fair

Mad Doc Jr.'s Doom Rails – Rated Excellent

Raiderz – Rated Fair

Roller Coaster Rampage – Rated 3D Vision Ready

SCANIA Truck Driving Simulator – Rated Fair

Test Drive: Ferrari Racing Legends – Rated Good

The Secret World – Rated Good

 

NVIDIA Surround

Surround settings now persist after new driver install.

 

Fixed Single-GPU Issues

Windows Vista & Windows 7

3D Surround, 4-way SLI: The NVIDIA Control Panel -&--#62; Configure Displays for Surround user-assistance screen does not show the correct GPUs to connect the displays on a 4-way SLI system.

GeForce 400 series: After installing the VGA driver and then choosing the ‘restart later’ option, the display goes blank when subsequently installing the NVIDIA driver.

GeForce GT 650M: "No compatible hardware found" error occurs when installing the driver.

GeForce GTS 400 series: Rendering is not visible with some DirectX 9 applications when Shader model 3.0 is used.

GeForce GTX 200 series: Mount & Blade Warband - Stuttering occurs during game-play.

GeForce GTX 500 series, 3D Vision: Crysis 2 & DiRT Showdown - Residual images appear throughout the game if 3D Vision is enabled.

GeForce GTX 600 series: Titan Quest - Gameplay is jerky and stutters with V-Sync enabled.

 

Windows 8

GeForce GTX 500 series, 3D Vision: Crysis 2 & Dirt Showdown - Residual images appear throughout the game if 3D Vision is enabled.

Optimus Notebook: Blue-screen crash occurs pointing to dxgkrnl.sys when attempting to uninstall the driver using the Windows Device manager.

SLI, Surround: Intel x59 or x79 - With Surround enabled, a blue-screen crash (0xA: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL) may occur when enabling or disabling SLI or Surround modes. When re-installing the NVIDIA driver after uninstalling it, the driver may fail to install.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Hva burde jeg kjøpe?

 

Gainward GeForce GTX 660Ti 2GB PhysX til 2.195,-

 

ELLER

 

ZOTAC GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA til 2.695,-?

 

Skal på LAN om en måned, og synes dette var gode tilbud. Skal jeg kjøpe nå for å være sikker, eller tror dere det kommer noen gode tilbud på 670 elns i løpet av måneden videre?

 

660Ti frister veldig siden det er så sinnsykt billig, men det hjelper lite hvis jeg ikke klarer å spille BF3 på høyeste :/

Lenke til kommentar

PowerColor is asking $999 for their card, which is the same as NVIDIA's GTX 690. I find it hard to recommend the PowerColor card at that price-point. NVIDIA's card provides the better overall experience, less power, noise, heat, better max OC performance, in a dual slot form factor, and better drivers.

Lenke til kommentar

Har lest par tester, og strømforbruket til 7990 er ikke så ille egentlig, maks load ca 525watt. Sammenlignet med 690 er det nok litt mye. Jeg har klart å dra over 700w fra veggen med 2x7950. Folk har blitt litt bortskjemt med de strømgjerrige kortene til nvidia. Et blodklokket 580 passerte også 500w da jeg testa det. Hadde jeg hatt de ekstra pengene, hadde jeg nok kjøpt det og testa det for moro skyld, hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har lest par tester, og strømforbruket til 7990 er ikke så ille egentlig, maks load ca 525watt. Sammenlignet med 690 er det nok litt mye. Jeg har klart å dra over 700w fra veggen med 2x7950. Folk har blitt litt bortskjemt med de strømgjerrige kortene til nvidia. Et blodklokket 580 passerte også 500w da jeg testa det. Hadde jeg hatt de ekstra pengene, hadde jeg nok kjøpt det og testa det for moro skyld, hehe.

Bare 700W?

1000WATTS.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...