Gå til innhold

Neste gen Nvidia skjermkort Kepler (GTX - 6xx ?)


_ziggy_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjørte med cpu på 5.2Ghz og gpu på 1240Mhz så det her var shitty, men heldigvis et drittspill det er snakk om ;) Skal jeg ha noe mer ytelse må det fikses gjennom driver.

 

Har hatt cfx de siste 4-5åra og jeg kjenner meg igjen i det; enten funker det bra(typiske storspill) eller så er det fullstendig broken med negativ skalering!

Lenke til kommentar

Det legges en mappe i C:\Users\*brukernavn*\Documents som inneholder innstillingene for benchmarken.

 

Her er hva det resulterte i med 2x 7970 overklokket med maksimale innstillinger:

 

 

Skrur jeg kun SuperSampling av:

 

så litt over 80 fps med ss på, var ikkje så galt likevel.

Lenke til kommentar

Heyy, bare slenger inn et kjapt spørsmål til dere 6xx spesialister! Tror dere 690 GTX kommer til å droppe mye i pris iløpet av desember eller før den tid? Evt ca hvor mye? (kanskje litt dumt å spørre om dette så tidlig men verdt et forsøk.)

Lenke til kommentar

Heyy, bare slenger inn et kjapt spørsmål til dere 6xx spesialister! Tror dere 690 GTX kommer til å droppe mye i pris iløpet av desember eller før den tid? Evt ca hvor mye? (kanskje litt dumt å spørre om dette så tidlig men verdt et forsøk.)

 

GTX 690 og Intel EXTREME prosessorer bør kjøpes ved lansering for at det skal svare seg i forhold til kostnaden.

 

Slike kort pleier vanligvis å ha jevn utsalgspris til de fases ut.

Lenke til kommentar

 

Det legges en mappe i C:\Users\*brukernavn*\Documents som inneholder innstillingene for benchmarken.

 

Her er hva det resulterte i med 2x 7970 overklokket med maksimale innstillinger:

 

 

Skrur jeg kun SuperSampling av:

 

så litt over 80 fps med ss på, var ikkje så galt likevel.

2.25x eller 4x SS?

 

50.3 med shadow på max og 4xss

 

Disse 2 var visst ikkje default på max..

Lenke til kommentar

Heyy, bare slenger inn et kjapt spørsmål til dere 6xx spesialister! Tror dere 690 GTX kommer til å droppe mye i pris iløpet av desember eller før den tid? Evt ca hvor mye? (kanskje litt dumt å spørre om dette så tidlig men verdt et forsøk.)

 

GTX 690 og Intel EXTREME prosessorer bør kjøpes ved lansering for at det skal svare seg i forhold til kostnaden.

 

Slike kort pleier vanligvis å ha jevn utsalgspris til de fases ut.

Ahh okay... Har planer om å kjøpe ny pc i desember og er litt keen på tanken av å kjøre 690 gtx sli. Har budjsett på 15k så hvis det dere sier er sant får jeg finne noe annet (:.

Lenke til kommentar

Heyy, bare slenger inn et kjapt spørsmål til dere 6xx spesialister! Tror dere 690 GTX kommer til å droppe mye i pris iløpet av desember eller før den tid? Evt ca hvor mye? (kanskje litt dumt å spørre om dette så tidlig men verdt et forsøk.)

 

GTX 690 og Intel EXTREME prosessorer bør kjøpes ved lansering for at det skal svare seg i forhold til kostnaden.

 

Slike kort pleier vanligvis å ha jevn utsalgspris til de fases ut.

Ahh okay... Har planer om å kjøpe ny pc i desember og er litt keen på tanken av å kjøre 690 gtx sli. Har budjsett på 15k så hvis det dere sier er sant får jeg finne noe annet (:.

 

I desember er det vel ikke mange måneder til det kommer enda en ny generasjon igjen, så da kan du evt vente og se.

Lenke til kommentar

Slik:

 

post-62564-0-92663900-1340562853_thumb.jpg

 

Dem er fabrikkoverklokket fra 1009 til 1084 i utgangspunktet. Så + 70 mhz på det i tillegg.

 

Cpuen min ligger veldig stabilt på 4,8ghz men er litt i stuss om jeg skal tørre å kjøre 1.4 volt på den 24/7.

 

Har grei luftkjøling til skjermkortene: post-62564-0-12136000-1340564766_thumb.jpg

Endret av Ekinorak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...