Gå til innhold

Neste gen Nvidia skjermkort Kepler (GTX - 6xx ?)


_ziggy_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arni90 : Amatør!!!!!!!! :p (spøk selvsagt )

Kortet er jo på desktop og man kan jo tolke det som Idle , i såfall så er det ikke umulig at skjermkortet kun kjører på 20 - 50% av det kortet vanligvis vil kjøre på.

Men viser det seg at dette er standard hastighet så lurer jeg veldig på hvor bra kortet yter i spill , kan jo være arkitekturen spiller inn med mindre de prøver seg på en Bull!!! (dozer)).

Lenke til kommentar

Jeg har hørt 706 flere ganger, men syntes det virker merkelig lavt og merkelig nøyaktig. (700 kanskje, men ikke 706)

Hvis de velger å kjøre det på 700 som std. pga varme er jo ikek det så rart.

Nvidia har alltid merkelige klokkefrekvenser:

GTX 580: 772/1002

GTX 570: 732/900

GTX 560 Ti: 822/1002

GTX 480: 700/924

GTX 470: 607/837

GTX 295: 576/1242/999

GTX 285: 648/1476/1242

GTX 275: 633/1404/1134

Lenke til kommentar

Vet i alle fall at jobben har avtale direkte med produsent. Og vil tippe at da har Norek med flere også det samme.

 

Bedrifter har ikke 5 års reklamasjonsrett.

 

Det kan de fint ha. Det kan gjøres avtaler om sånt, kjøpsloven åpner for det.

 

Uansett så jobber jeg i en butikk, så avtalene er ikke for vår del, men videresalg til forbruker.

Lenke til kommentar

Vet i alle fall at jobben har avtale direkte med produsent. Og vil tippe at da har Norek med flere også det samme.

 

Bedrifter har ikke 5 års reklamasjonsrett.

 

Det kan de fint ha. Det kan gjøres avtaler om sånt, kjøpsloven åpner for det.

 

Uansett så jobber jeg i en butikk, så avtalene er ikke for vår del, men videresalg til forbruker.

 

 

Les den siste setningen du skrev nøye, så skjønner du hva jeg mente.

Uansett veldig O.T

Endret av Gibblay
Lenke til kommentar

Forskjell på garanti og reklamasjon. Ingen avtaler utvider reklamasjonstiden afaik. Garanti er uansett en langt bedre løsning.

Jeg jobbet en stund på single point for osloskolene, og der kjøpte de inn Dell-maskiner med 4 års garanti. Etter 4 år regnet de maskinene for "utbrukt" og jeg regner med de sendte de inn til Dell igjen for gjenvinning. Jeg vet i hvert fall at når noen ringte inn med et problem med en maskin som var over 4 år, så fikk de bare beskjed om å bestille ny maskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...