RamGuy Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Kjøleløsningen stort sett + modifisert PCB. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 + oppjustert klokkefrekvens Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Skjønner, takk. Er det verdt de ekstra kronene? Hvor mye ytelse er det i forhold til originalkortene? (Tenker på 680 nå). Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Beste drivern til 680 er ? Regner med at det er 301.24. 301.32 for meg 1 Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Beste drivern til 680 er ? Regner med at det er 301.24. 301.32 for meg Ser ingen andre drivere enn 301.24 (beta) for GTX 680 på geforce.com. Hvor fant du den? Edit: skrivefeil.. Har dårlig tid seg jeg. Endret 24. april 2012 av Symmetrical Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Kan teste det når jeg kommer hjem, men min erfaring med 4x MSAA + 4x Transparency SS (og 8x MSAA + 8x Transparency SS for den sakens skyld) i kombinasjon med FXAA er at det gjør bildet enda mer blurry, noe hvertfall ikke jeg klarer å leve med. Vil fremdeles si at 8x MSAA + 8x Transparency SS er det som for meg gir best bilde, og overhode ingen blurry effekter. Men dette dreper jo endel ytelse så kjører heller utelukkende FXAA som gir meg nesten like god bildekvalitet på bekosting av blurry elementer her og der. Takk for det. Det står at FXAA kan kombineres med flere typer AA men jeg vet ikke om det funker med SSAA + SMAA + FXAA på en gang. Hvis dette er mulig så kan resultatet bli ganske fantastisk. Spesielt med tanke på at SSAA er ganske krevende. Derfor kan litt (1x2) SSAA + FXAA være en god kombinasjon. Eller 8xS (kombinert med Nvidia inspektor) + FXAA dersom man har nok kraft til det. Endret 24. april 2012 av Symmetrical Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 det nye dual gk104 , er det ikke litt lite med 4 gig delt minne? eller holder det? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Takk for det. Det står at FXAA kan kombineres med flere typer AA men jeg vet ikke om det funker med SSAA + SMAA + FXAA på en gang. Hvis dette er mulig så kan resultatet bli ganske fantastisk. Spesielt med tanke på at SSAA er ganske krevende. Derfor kan litt (1x2) SSAA + FXAA være en god kombinasjon. Eller 8xS (kombinert med Nvidia inspektor) + FXAA dersom man har nok kraft til det. Lite poeng å kombinere to shaderbaserte AA-typer, SMAA + FXAA kombinert vil ikke bli bra. Jeg vet at det er mulig å aktivere TR(ansparency)S(uper)S(ampling)A(nti)A(liasing) for Nvidia, Inspector har ikke mulighet for å aktivere S(parse)G(rid)S(uper)S(ampling)A(nti)A(liasing), altså "full" SSAA der hele bildet rendres i 2x eller 4x native oppløsning, (som jeg kan se gjennom skjermbilder) heller. For meg med AMD fungerer det ofte best å aktivere 2x eller 4x Adaptive AA, det takler både gjennomsiktige objekter og geometri. det nye dual gk104 , er det ikke litt lite med 4 gig delt minne? eller holder det? Holder i massevis, med mindre du har noen ekstreme krav er det lite vits i mer enn 2GB VRAM Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Har noen formeninger om: i7 3980X 32 GB DDR3 ram 4 Way SLI GTX 690 Hvordan et slik oppsett ville vært? Er det eneste som forskjellen mellom 670 til 690 er klokkehastighet og ytelsen, så bildekvaliteten og mulighetene blir de samme? http://www.gulden.org/frida/blog/wp-content/gallery/new-york/nyc-18.jpg Av det bilde her, hvor mye kreves det for å tegne lik grafisk bilder i 120 FPS. Er det fysisk umulig selv på kraftigste nvidia skjermkort å utvikle så heftig grafikk? Spesielt ennå værre å bruke DX 11.1 som det? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Til grafisktegning så vil det kanskje fungere, men du vil ikke kunne sette opp 4x GTX 690 i SLI ettersom maks 4x GPU-kjerner er støttet i SLI og 4x GTX 690 vil jo bli 2x GPU-kjerner per kort x 4, altså totalt 8x GPU-kjerner. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 690 kan du mest sansynelig bare kjøre 2 av. 690 blir mest sansynelig et dobbeltkjernekort som vil si at 2 kort = 4 kjerner i sli 1 Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Lite poeng å kombinere to shaderbaserte AA-typer, SMAA + FXAA kombinert vil ikke bli bra. Jeg vet at det er mulig å aktivere TR(ansparency)S(uper)S(ampling)A(nti)A(liasing) for Nvidia, Inspector har ikke mulighet for å aktivere S(parse)G(rid)S(uper)S(ampling)A(nti)A(liasing), altså "full" SSAA der hele bildet rendres i 2x eller 4x native oppløsning, (som jeg kan se gjennom skjermbilder) heller. For meg med AMD fungerer det ofte best å aktivere 2x eller 4x Adaptive AA, det takler både gjennomsiktige objekter og geometri. Jeg ser disse alternativene: Vanlig AA: fra 2X opp til 32xCSAA 2x1, 1x2, 2x2, 3x3, 4x4 SuperSampling Fra 8xS opp til 32xS (2x2 SuperSampling + 8xMSAA) Med andre ord så støtter den SSAA som en FSAA (Fullscreen AA) men ikke SGSAA. Med mindre spillet er veldig, veldig gammelt så tviler jeg på at SGSAA som FSAA er spillbart i mange spill. Leste noe om at de kuttet det ut pga for stor performance hit. Men.. Under Transparency AA: Opp til 8X SSAA Opp til 8X SGSAA Endret 24. april 2012 av Symmetrical Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Hadde vært meget fornøyd om denne datoen stemmer Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Når Dustin faktisk viser estimert leveringsdato må det stemme Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Det er nå beregnet. Om det er deiras versjon av "bekreftet," men tar seg litt sikkerhet er eg usikker på. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Har noen formeninger om: i7 3980X 32 GB DDR3 ram 4 Way SLI GTX 690 Hvordan et slik oppsett ville vært? Er det eneste som forskjellen mellom 670 til 690 er klokkehastighet og ytelsen, så bildekvaliteten og mulighetene blir de samme? http://www.gulden.or...york/nyc-18.jpg Av det bilde her, hvor mye kreves det for å tegne lik grafisk bilder i 120 FPS. Er det fysisk umulig selv på kraftigste nvidia skjermkort å utvikle så heftig grafikk? Spesielt ennå værre å bruke DX 11.1 som det? Med en slik minnemengde bør du ha Xeon og ECC-minnebrikker. 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Kan smelle til med EVGA Classified SR-X, det hovedkortet kjører jo Intel C606 server / workstation brikkesett og støtter både ECC minne og Xeon varianter av SandyBridge-E. Da kan du smelle til med en eller to Intel Xeon E5-2650 8-kjerner prosessorer for eksempel. Dette blir dog en smule off-topic. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Trifire-test med 7970 mot 680 på HardOCP: http://www.hardocp.c...rifire_review/1 Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Trifire-test med 7970 mot 680 på HardOCP: http://www.hardocp.c...rifire_review/1 Mange rare resultater: Jeg tror HD 7970 kan gjøre det mye bedre enn dette. Greit nok. Hvorfor bruker de ikke HBAO på begge testene? Endret 25. april 2012 av Symmetrical Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå