Gå til innhold

Neste gen Nvidia skjermkort Kepler (GTX - 6xx ?)

_ziggy_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lyst på et 680 nå, men ser ikke ut som butikker får det inn før rundt slutten av mai..

Skal si du er flink til å lete... Tok meg 2 sekunder å finne på prisjakt.no :)

http://www.digitalim...-DP-117309.aspx

26 stk. Bekreftet 23.apr.2012

ZOTAC GeForce GTX 680 2GB PhysX CUDA

http://www.komplett.....aspx?q=gtx+680

1 775 innlegg

21. februar 2003

Trodde du hadde lært deg søking på prisguiden og prisjakt etter alle disse årene som medlem her :tease:

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe joda, sjekket prisguiden, (skriver faktisk prisguide.hw.no ennå) og så det på Digitalimpuls, men var litt for dyrt i forhold til resten. Var egentlig "de vanlige", f.eks komplett jeg snakket om, gadd ikke å sjekke hver enkelt butikk :blush:

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Som vanlig lønner det seg faktisk å kjøpe de første dagene et nytt skjermkort kommer ut. 4k gav jeg noen få dager etter release. Tror jeg var en av de første her på forumet som fikk. Sammen med DP og Minhund. Nå er kortene litt dyrere fordi det er få på lager rundt om. Og høy etterspørsel gir høyere pris.

Lenke til kommentar

Jeg har annonsert mine 2 på brukten nå om, skal kjøpe Lightning eller en annen non referense når de kommer.

Har ikkje sett GTX 680 lightning anonsert engang. Dog de pleier å komme litt sent. Lightning er jo alltid noe å ha. Potensiale har dem iallefall nok av med god nok kjøling, særlig eksotisk kjøling :D

Lenke til kommentar

Tenkte på kort sopm faktisk ER på lager...

Poenget er at folk flest som bøyde seg for å kjøpe GTX 680'en "til rett pris" absolutt ikkje bryr seg om dei som har det på lager, ettersom som du sier prisene er gått hos dem.

Så det hjelper ikkje at lageret er der om prisene er høyere enn folk vil betale.

Dei fleste har nok satt seg til å vente til dei kan knabba med seg det dei vil ha.

Endret av Drunkenvalley
Lenke til kommentar

har ikke rukket å teste mine kort skikkelig enda, men de yter bedre enn 7970 CF - det kan jeg si.

null tearing og minimalt med microstuttering i BF3 - her var 7970 jævlig.. derfor jeg byttet.

Har nå levd med dine "gamle" vannkjølte 7970 kort i noen uker, og kan ikke si annet enn at det i Ditt tilfelle må være snakk om brukerfeil... :green: Null tearing og microstuttering i BF3. Fantastiske kort! Fantastisk ytelse!

- Stool Sample

Lenke til kommentar

Nå er microstuttering noe som enkelte ser ut til å være vaksinert imot, mens andre merker det godt. Har ved flere anledninger følt at jeg nesten får vondt i hode av mengden microstuttering når jeg testet 2x GTX 285 for et par år tilbake, mens andre overhode ikke merket noe som helst.

Akkurat som jeg syntes World of Warcraft uten Super Sampling ser håpløst ut, mens andre knapt merker forskjellen på om anti-aliasing er av eller på i utgangspunktet. Mange som ikke merker "ghosting" på Samsung F2380M heller, selv endel seriøse tester har påstått at det ikke er noe merkbart problem mens jeg føler meg direkte sjøsyk etter bare 15min spilling på den skjermen og måtte sende den i retur med engang.

Så jeg vil nok ikke være så hardnakket å påstått at 7970 i Crossfire ikke slet med microstuttering når **dp** testet, det kan rett og slett være at han er mye mer sensitiv ovenfor problemet enn det du er. Alle tester som har gått litt inn på temaet microstuttering har jo vist tydelig tall på AMD sliter mer med dette problemet enn nVIDIA, men at de begge har endel problemer med det fremdeles.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...