OC-Freak Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Er det sånn at den Phantom kjøleren bygger såpass at kortet vil okkupere tre PCI-Express sport istedenfor bare to? Jepp. Samme som asus DCU korta. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Da kan jeg stryke de kortene av lista først som sist. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 MSI Twin Frozr er derimot dual-slot. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 MSI Twin Frozr er derimot dual-slot. Jeg har MSI GTX 580 Twin Frozr II (har byttet til en bedre luftkjøler nå) men den dekket ikke to PCIe slots. Man får plass til flere av dem under hverandre men det blir ganske trangt. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Har lyst på et 680 nå, men ser ikke ut som butikker får det inn før rundt slutten av mai.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Har lyst på et 680 nå, men ser ikke ut som butikker får det inn før rundt slutten av mai.. Skal si du er flink til å lete... Tok meg 2 sekunder å finne på prisjakt.no http://www.digitalim...-DP-117309.aspx 26 stk. Bekreftet 23.apr.2012 ZOTAC GeForce GTX 680 2GB PhysX CUDA http://www.komplett.....aspx?q=gtx+680 1 775 innlegg 21. februar 2003 Trodde du hadde lært deg søking på prisguiden og prisjakt etter alle disse årene som medlem her Endret 14. april 2012 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Hehe joda, sjekket prisguiden, (skriver faktisk prisguide.hw.no ennå) og så det på Digitalimpuls, men var litt for dyrt i forhold til resten. Var egentlig "de vanlige", f.eks komplett jeg snakket om, gadd ikke å sjekke hver enkelt butikk Endret 14. april 2012 av chairgame Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Som vanlig lønner det seg faktisk å kjøpe de første dagene et nytt skjermkort kommer ut. 4k gav jeg noen få dager etter release. Tror jeg var en av de første her på forumet som fikk. Sammen med DP og Minhund. Nå er kortene litt dyrere fordi det er få på lager rundt om. Og høy etterspørsel gir høyere pris. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Fortsatt ingen bekreftet dato på 4GB kort ? Må nesten ha 4GB for å få god flyt på de 3 skjermene Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Nå har prisene faktiskt ikkje forandret seg på komplett, bare etterspørselen... EVGA GTX 680'en er fremdeles 4000,- Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Nå har prisene faktiskt ikkje forandret seg på komplett, bare etterspørselen... EVGA GTX 680'en er fremdeles 4000,- er vel på 3800 på dustin Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 er vel på 3800 på dustin Er faktiskt det. Vil påstå det ikkje er prisene som har gått opp hos de store, men heller noen få som gjerne vil være griske. Digital Impuls trur eg rett og slett har prist opp varene såpass at de ikkje klarer å selge dem noe fort, men me får sjå korleis det går. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Når det står "bestillingsvare" hos Dustin, betyr det at de kjøper inn fra forhandler når de får bestillinger fra kunder, eller at de har bestilt hos leverandør og venter på de? Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Når det står "bestillingsvare" hos Dustin, betyr det at de kjøper inn fra forhandler når de får bestillinger fra kunder, eller at de har bestilt hos leverandør og venter på de? ja Endret 14. april 2012 av Reap Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg har annonsert mine 2 på brukten nå om, skal kjøpe Lightning eller en annen non referense når de kommer. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Nå har prisene faktiskt ikkje forandret seg på komplett, bare etterspørselen... EVGA GTX 680'en er fremdeles 4000,- Tenkte på kort sopm faktisk ER på lager... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg har annonsert mine 2 på brukten nå om, skal kjøpe Lightning eller en annen non referense når de kommer. Har ikkje sett GTX 680 lightning anonsert engang. Dog de pleier å komme litt sent. Lightning er jo alltid noe å ha. Potensiale har dem iallefall nok av med god nok kjøling, særlig eksotisk kjøling Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Tenkte på kort sopm faktisk ER på lager... Poenget er at folk flest som bøyde seg for å kjøpe GTX 680'en "til rett pris" absolutt ikkje bryr seg om dei som har det på lager, ettersom som du sier prisene er gått hos dem. Så det hjelper ikkje at lageret er der om prisene er høyere enn folk vil betale. Dei fleste har nok satt seg til å vente til dei kan knabba med seg det dei vil ha. Endret 15. april 2012 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 har ikke rukket å teste mine kort skikkelig enda, men de yter bedre enn 7970 CF - det kan jeg si. null tearing og minimalt med microstuttering i BF3 - her var 7970 jævlig.. derfor jeg byttet. Har nå levd med dine "gamle" vannkjølte 7970 kort i noen uker, og kan ikke si annet enn at det i Ditt tilfelle må være snakk om brukerfeil... Null tearing og microstuttering i BF3. Fantastiske kort! Fantastisk ytelse! - Stool Sample Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Nå er microstuttering noe som enkelte ser ut til å være vaksinert imot, mens andre merker det godt. Har ved flere anledninger følt at jeg nesten får vondt i hode av mengden microstuttering når jeg testet 2x GTX 285 for et par år tilbake, mens andre overhode ikke merket noe som helst. Akkurat som jeg syntes World of Warcraft uten Super Sampling ser håpløst ut, mens andre knapt merker forskjellen på om anti-aliasing er av eller på i utgangspunktet. Mange som ikke merker "ghosting" på Samsung F2380M heller, selv endel seriøse tester har påstått at det ikke er noe merkbart problem mens jeg føler meg direkte sjøsyk etter bare 15min spilling på den skjermen og måtte sende den i retur med engang. Så jeg vil nok ikke være så hardnakket å påstått at 7970 i Crossfire ikke slet med microstuttering når **dp** testet, det kan rett og slett være at han er mye mer sensitiv ovenfor problemet enn det du er. Alle tester som har gått litt inn på temaet microstuttering har jo vist tydelig tall på AMD sliter mer med dette problemet enn nVIDIA, men at de begge har endel problemer med det fremdeles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå