Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Neste gen Nvidia skjermkort Kepler (GTX - 6xx ?)

_ziggy_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jay! Bare sekunder etter at jeg fikk vaska og reflow-lodda et GTX 470 jeg har fått gratis. ^^

Var ikke noe særlig med det forbanna 8800GT bråkebøtta i media-PCen jeg nettopp bygde, så ble desperat og fikset 470'en med noe irritasjon. :D

Edit: Rart, står at jeg skal finne det på steam, men finner ikke fra futuremark fra 2013 eller 3Dmark der...

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Jay! Bare sekunder etter at jeg fikk vaska og reflow-lodda et GTX 470 jeg har fått gratis. ^^

Var ikke noe særlig med det forbanna 8800GT bråkebøtta i media-PCen jeg nettopp bygde, så ble desperat og fikset 470'en med noe irritasjon. :D

Edit: Rart, står at jeg skal finne det på steam, men finner ikke fra futuremark fra 2013 eller 3Dmark der...

fant det ikke på steam jeg heller. men har bare vært ute i 3 timer, så kommer vel til steam etterhvert.

Lenke til kommentar

Fire strike: 2537 poeng på "laptopen"/koffert-PC. :p

Sett i forhold til den stasjonære så er vel koffert-PCen nærmere ultrabook.

Detaljert:

Graphics Score

2970

Physics Score

5797

Combined Score

864

Dette på en eldgammel i5-750 og GTX 470 som er litt "kose-overklokket". SPent på hvordan dere på monsterriggene deres klarer dere.

Ser ut som om jeg må gjøre noe med kombinerte testen. Kanskje også jazze opp CPUen, om den tåler mer varme på semi-original kjøler, og kan det hjelpe å assistere til med physics på den siste testen. Mulig den ikke får utnyttet GTX 470 sine fysikk-funksjonalitet ved å kjøre tung rendering i tillegg.

Lenke til kommentar

Synes den scoren hørtes passende ut for systemet jeg men.

Mulig det er pga CPUen, da mange i disse dager ser ut til å ha 3770k/2600k på over 4,5GHz etc. Som vil gjøre det en del Bedre i kombinert testen (?).

da må den fysik testen telle en god del da. vet at jeg ikke har den raskeste cpuen, men er kun i fysik testen der korta ikke jobber på 99%.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...