Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Neste gen Nvidia skjermkort Kepler (GTX - 6xx ?)

_ziggy_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit det, men hvorfor har du kjøpt det kortet hvis du ikke vil endre volten? :hmm:

Man må kjøre en BIOS-flash for å kunne justere spenningen. Mulig MSI også har fjernet støtte for overvolting i hardware også nå ettersom Nvidia kommer med trusler om å kutte allokeringen.

For ikke å nevne at man må bruke en eldre Afterburner-variant som garantert vil slutte å fungere med nyere drivere.

Ingen som har sagt jeg ikke vil endre volten, jeg bare gidder ikke å styre på med det i dag ;)

Forøvrig.

Er fortsatt Unigine Heaven en ok måte og sjekke om klokken er stabil på?

Heaven har synlig clipping uansett, og det er dessverre vanskelig å se om det er artifakter eller clipping som foregår.

Lenke til kommentar

Det der er totalt intetsigende ettersom Kepler Boost justerer klokkefrekvensen hvert sekund basert på temperaturer og effektforbruk. Trikset blir å vise GPU clock-grafen.

Bruker man nyeste EVGA Precision , så kan man sette korta(ene) til å kjøre med max boost HELE tiden. Da slipper man jojo boost :green:

Altså et glimrende tips for nVidia noobs :p

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Planetside 2 er hva BF3 burde ha vært og litt mer. Krever skitt mye av en cpu. Og har god grafikk. Men BF3 har et par knuselige vegger. Det har ikke PS2.

Har ikke spilt BF3 siden jeg begynte på PS2 forrige måned.

Spillet er ment for å spille i en outfit (clan/guild). Spiller du PS2 alene? ja... da blir det litt kjedelig.

I BF3 ble jeg skuffa over skalaen på kjøretøy-kamp, hvor du har et par tanks og noen helikopter og fly.

I PS2 er det ikke uvanlig med en full platoon(46 spillere) med tanks mot en annen tank platoon. Eller en himmel dekket av jager- og bombefly

• Liker 1
Lenke til kommentar

Litt lignende Battlefield 2142 :wee:

Men det må testes ut, helt klart! Se hva jeg får i FPS med mitt GTX670.

Elendig skalering med sli i ps2. mye cpu brukte sen heller ikkje. Full pupp går fint med ett gtx 680. Skuffa :(

Platon må nok til for at det skal bli artig. Litt kjedelig å sose alene avogtil. Kan dog ikkje sammenliknes med bf3.

Lenke til kommentar

merkelig, jeg får 130 fps med 90%+ gpu usage på alle fire. Det er kun i storkamp hvor jeg sliter med fps, men da har cpu'n skylda. Dypper ned til 40ish fps. med 30% gpu usage. Uansett så har SOE lovt en optimalisering patch i januar.

For å få de berømte ultrainnstillingene så må du nok gå inn i useroption.ini og tweake litt. Får også mer FPS på den måten.

Lenke til kommentar

merkelig, jeg får 130 fps med 90%+ gpu usage på alle fire. Det er kun i storkamp hvor jeg sliter med fps, men da har cpu'n skylda. Dypper ned til 40ish fps. med 30% gpu usage. Uansett så har SOE lovt en optimalisering patch i januar.

For å få de berømte ultrainnstillingene så må du nok gå inn i useroption.ini og tweake litt. Får også mer FPS på den måten.

Bruker du 90 driveren?

Kan jeg låne inifila di :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...