Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

HW.no utrolig treg i dag?

Anbefalte innlegg

Jeg sklir fra site til site downloader i full speed og sjekker mail på sekunder, men når jeg kommer til hardware.no så går det som om jeg skulle hadd 14.4 modem eller no sånnt...Og jeg har liksom 1024/256 ADSL, det BØR da holde til å komme seg rundt på HW sidene :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sklir fra site til site downloader i full speed og sjekker mail på sekunder, men når jeg kommer til hardware.no så går det som om jeg skulle hadd 14.4 modem eller no sånnt...Og jeg har liksom 1024/256 ADSL, det BØR da holde til å komme seg rundt på HW sidene :grumpy:

Det er et DDoS som pågår mot oss (ISP-en vår). Det jobbes med å rette det så snart som mulig.

Lenke til kommentar

Det er et DDoS som pågår mot oss (ISP-en vår). Det jobbes med å rette det så snart som mulig.

det var det jeg regna med, muligens en fornærma l33t guttunge som skal ta hevn? for dere som vil vite mer om dette temaet anbefaler jeg denne glimrende artikkelen -

http://grc.com/dos/grcdos.htm

This is the classic report of the May 2001 Distributed Denial of Service (DDoS) attacks launched against GRC.COM by the malicious 13-year old going by the name "Wicked."

[/url]

Lenke til kommentar

det var det jeg regna med, muligens en fornærma l33t guttunge som skal ta hevn? for dere som vil vite mer om dette temaet anbefaler jeg denne glimrende artikkelen -

http://grc.com/dos/grcdos.htm

This is the classic report of the May 2001 Distributed Denial of Service (DDoS) attacks launched against GRC.COM by the malicious 13-year old going by the name "Wicked."

Lenke til kommentar

Beklager min negative tone på 1. post, men det var bare så surt å ikke få gjort noe her hehe, skulle pris sjekka no hardware jeg skal ha meg (hovedkort og skjermkort) og så er jeg intressert i å lese masse her :)

Håper angrepet stopper, har ikke peiling på hvordan akkurat det derre fungerer, men det er det kanskje noen som kan fortelle no om?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...