laikan Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) - Endret 9. mars 2012 av ihba Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Kommer an på hva de skal gjøre på internett. For kun sms/ringe/mms/email kan du jo bruke hva som helst fra Asha 303 til Note, men hvilket nettbruk dikterer ganske greit størrelsen på skjermen i mine øyne. Jeg ville bare kjøpt noe billig med god signalstyrke, og ikke nødvendigvis ren touchtelefon, siden den ikke skal brukes til spesielt mer enn hva du kan gjøre med en Doro. Ta en titt på Asha 303, ser for meg den kan være grei til alt dette. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Om de er mye ute vil jeg på det sterkeste anbefale en robust mobil. Motorola Defy+ er et godt valg. Denne fordi den tåler de fleste værforhold, litt rask og passe stor god skjerm. I tilleg har den støtte for minnekort opp til 32 GB. Nesten alle smartelefoner klarer kriteriene dine, Defy+ er intet unntak. Defy+ bruker Android. Kanskje ikke det enkleste operativsystemet å sette seg inn i. Dessverre kjører de robuste telefonene kun Android. WP7,5 og iOS er enklere men som utetelefoner egner de seg ikke så bra. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Android er kjempeenkelt da. Telefon, meldinger, epost og nettleser på hjemmeskjermen, end of. Hvis det er forvirrende elementer på hjemmeskjermen allerede er det bare å fjerne dem for foreldrene dine to avoid confusion. 2 Lenke til kommentar
kimare Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Dess nyere utgave av andriod = enklere, dersom jeg har skjønt ting riktig. Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jeg ga min gamle iphone 1gen som jeg i sin tid kjøpte i statene og jailbraket her til min mor for litt siden og hun har forelsket seg totalt i den (første smarttelefonen hennes). Det er jo et veldig enkelt og intuitivt grensesnitt på disse, jeg vet ikke helt hvordan min mor hadde taklet de andre smarttelefonene. Hun er vel ikke akkurat hva man kan klassifisere som teknologifokusert Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 kjøp windows phone til dem. Lumia 710 eller hva den heter er mye tlf for pengene, enkelt og kjapt. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Det spørs hvor "tech savvy" dine foreldre er. Hvis de hater data og ikke er helt komfotable med den nye HD-PVRen så gå for iPhone4 4GB. hvis de er litt mer mottakelig for ny teknologi så er det fritt frem på både WP7 og android, har selv en far på 60 som har full kontroll på sin galaxy nexus. Hvis du skal gå for en litt mer robust telefon så er motorola defy+ (og legg merke til plusstegnet) et bedre valg på alle måter. Det er også lurt å tenke på hva du klarer å gi support til! Lykke til Lenke til kommentar
pkg_inc Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Faren min har hatet alle smartphones fordi de har for liten skrift. Så fant han en Samsung Note i butikken, og var frelst. Bottom line: Vurdér om de trenger stor skjerm. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Det viktige er at de definerer hva de trenger av en mobiltelefon. Vil de ofre batteritid for en stor touchskjerm? Kommer de faktisk til å sjekke mail på telefonen, eller bare surfe ? Er de vant med avansert teknologi? Min far hadde planer om å kjøpe en se xperia mini pro, jeg rådet ham vekk fra det, og over på en Nokia symbian telefon med bedre batteritid, fysiske taster, men fremdeles wifi og internett og mail når han sjekker det på telefonen en meget sjelden gang. Lenke til kommentar
FOTORALF Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 kjøp windows phone til dem. Lumia 710 eller hva den heter er mye tlf for pengene, enkelt og kjapt. Enig i det. Windows Phone er fantastisk enkelt og greit å bruke og Nokia Lumia 710 har en grei pris. Den har jo bilnavigasjon innebygd også med kart over hele Europa. Lenke til kommentar
Jullarn Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Windows telefoner har veldig liten skrift så er ikke å anbefale til personer 50+. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 har ikke det med skjermstr å gjøre? Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 1327836395[/url]' post='18887365']har ikke det med skjermstr å gjøre? Ikke nødvendigvis. En telefon med liten skjerm kan ha like stor skrift som en med stor skjerm. Forskjellen er at den med stor skjerm kan vise mer innhold på en gang. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Vet det ikke er nødvendigvis sant, men tenker på WP7.5 spesifikt såklart, Titan kontra Lumia 710 feks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå