Gå til innhold

BK: LOVE AND JOY 2 U

Anbefalte innlegg

LOVE AND JOY 2 U

Bildet er fjernet.

Beskrivelse:

Happiness is a mental state of well-being characterized by positive or pleasant emotions ranging from contentment to intense joy and love

Evalueringsnivå Kritikk:

Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det.

Link til bildesiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble vel et heller flatterende bilde av den fine rosen.

For mye støy skjemmer helhetsinntrykket. Vil tru at om du gikk nærmere og brukte mindre brennvidde så kunne du få et bedre resultat (kanskje)...;)

Ikke for å være slem, men bare en 2'er denne gangen dessverre! :)

Lenke til kommentar

Ble vel et heller flatterende bilde av den fine rosen. For mye støy skjemmer helhetsinntrykket. Vil tru at om du gikk nærmere og brukte mindre brennvidde så kunne du få et bedre resultat (kanskje)...;) Ikke for å være slem, men bare en 2'er denne gangen dessverre! :)

he he,det går bra det vet du,liker det best med folk at de sier detr som det er jeg,så ser jeg hva du mener,og har jo håndholdt kamera,så det må nok stativ til her oxo... men måtte bare ha litt rosa i dag...

takker for din ærlige mening,og øsker deg en god helg smort,smil...

Lenke til kommentar

Om støi enkelte tilfeller kan stå til et bilde gjorde det det vel ikke her,beklager men to klem klem får vel rette opp litt.ha en fin helg.

jeg ser den,smil,og prøver få det vekk men får ikke opp topaz...,så lurer på om jeg må avinstalere alt på maskinen,for alt skurrer her ,bilde er faktisk bedre i orginal...så mulig jeg tar det vekk...prøve på ny,tusen takk for ærlig hyggelig kommentar,god helg og klem til deg oxo Tor,smil

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...