jeanette roger Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 LOVE AND JOY 2 U Bildet er fjernet. Beskrivelse: Happiness is a mental state of well-being characterized by positive or pleasant emotions ranging from contentment to intense joy and love Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Ble vel et heller flatterende bilde av den fine rosen. For mye støy skjemmer helhetsinntrykket. Vil tru at om du gikk nærmere og brukte mindre brennvidde så kunne du få et bedre resultat (kanskje)... Ikke for å være slem, men bare en 2'er denne gangen dessverre! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Ble vel et heller flatterende bilde av den fine rosen. For mye støy skjemmer helhetsinntrykket. Vil tru at om du gikk nærmere og brukte mindre brennvidde så kunne du få et bedre resultat (kanskje)... Ikke for å være slem, men bare en 2'er denne gangen dessverre! he he,det går bra det vet du,liker det best med folk at de sier detr som det er jeg,så ser jeg hva du mener,og har jo håndholdt kamera,så det må nok stativ til her oxo... men måtte bare ha litt rosa i dag... takker for din ærlige mening,og øsker deg en god helg smort,smil... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Ja isoen alt for høy,om du da ikke har ett plugin som topaz denoise..den klare å ta den støyen. Her er bildet ditt som jeg fjernet støyen med topaz denoise;)Klikk bare på bildet og det blir større;) Endret 28. januar 2012 av Jan Erik Engan 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Ja isoen alt for høy,om du da ikke har ett plugin som topaz denoise..den klare å ta den støyen.;)Her er bildet ditt som jeg fjernet støyen med topaz denoise;)Klikk bare på bildet og det blir større;) hei Jan erik,jeg ser hva du mener men,ser ikke noe bilde her......hmmm Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Om støi enkelte tilfeller kan stå til et bilde gjorde det det vel ikke her,beklager men to klem klem får vel rette opp litt. ha en fin helg. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 Om støi enkelte tilfeller kan stå til et bilde gjorde det det vel ikke her,beklager men to klem klem får vel rette opp litt.ha en fin helg. jeg ser den,smil,og prøver få det vekk men får ikke opp topaz...,så lurer på om jeg må avinstalere alt på maskinen,for alt skurrer her ,bilde er faktisk bedre i orginal...så mulig jeg tar det vekk...prøve på ny,tusen takk for ærlig hyggelig kommentar,god helg og klem til deg oxo Tor,smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg