Internation Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jeg kjøpte en kontroll, med ledning, så jeg startet å spille og den 'HØGRE' Joysticken begynnte å knirke kvar gong eg bevegde den. Noen som vet ka eg kan gjør? Orke ikke å levere tilbake! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Ta litt olivenolje på en q-tips og gni nedi, funka som bare rakkern på min! Lenke til kommentar
samco Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Tipper de fleste spiller med lyd på.. så knirking kan umulig være et problem :!: Lenke til kommentar
Internation Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Gjort de med Q-tips.. vart lavere lyd.. men fortsatt irriterende.. Eg spiller ikkje med HØG lyd.. sitt på skype med kompiser.. og di reagerer på det.. FLERE TIPS ? Takk på forhand Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Det er ganske vanlig at nye kontrollere knirker en stund. Det går som oftest over. Endret 28. januar 2012 av StorPeder Lenke til kommentar
worthy Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Dette er helt normalt, etter ett par økter så er det borte. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Er faktisk sant som de andre sier. Hadde en sånn kontroll. Etter en økt på 7 timer eller mer. ble den borte. Trengte bare og bli litt "slitt" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå