Perfidus Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jeg har en Samsung PS51D535 51" plasma-tv. Nå plutselig har den begynt å slå seg av bare få sekunder etter at den går på. Den går også av og på av seg selv hvis ingen rører fjernkontrollen. Har lest noe om at man kan gå inn i innstillinger å skru av satndbymodus. Men rekker ikke komme inn i menyen en gang før den slår seg av igjen. Tven et bare 3 uker gammel. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
worthy Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Husker når min gamle Samsung valgte å ta kvelden så skjedde dette. Dog jeg hadde fortsatt lyd så det var innmaten som ikke orket mer. Mulig dette er noe alà det samme. Lenke til kommentar
covah Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Kjøpte en Samsung PS50C685 der dette også skjedde. Første dagen restartet Tv'en 1 gang, andre dag 3 ganger. Fjerde dag gikk den i kontinuerlig loop. Fikk penga tilbake. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Sjekk følgende: Innstilling > System > Programoppgradering > Oppgradering i standbymodus = Av. EDIT: Ser jeg var litt rask her...... Endret 29. januar 2012 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå