annaeiram Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Heii, heii! Har nettopp registrert meg på Origin og sånt, og så at de hadde sims 3 kjæledyr med 50% avslag. Meen det jeg lurer på er om man bare kan bestille og laste det ned, eller om man også kan bestille det hjem i posten i som CD? Jeg kan ikke så mye om akkuratt dette, så hadde vert fint med et svar Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Origin er en online spillbutikk på lik linje med Steam, og de selger ingen fysiske kopier. Det kan godt hende at du også må ha kjøpt - eller i det minste ha registrert cd-nøkkelen din på Origin for å kunne koble Kjæledyr sammen med The Sims. Lenke til kommentar
annaeiram Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 Jeg lurer også på om noen vet om man MÅ laste ned spillet med en gang man har kjøpt det, eller om man bare "lagrer" det og kan installere det på en annen pc senere? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Har du kjøpt det ligger det på kontoen din så lenge tjenesten er oppe - altså mest sannsynlig I maaaaaange år fremover :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå