Håkon D Sandt Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg skal samle noen sanger som er digg å kjøre bil til. Men vet ikke om jeg har fått med kremen av musikk. Har funnet noen. Så til dere der ute, kom med forslag til "den ultimate kjørelåta"! Sjanger spiller ingen rolle! Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Gary Moore: Over the hills and far away. Perfekt kjøremusikk... Etter min smak i allefall..... AHH brings back the memories. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Chris Rea - Road To Hell (partII) Finnes ikke noe bedre å høre på i regnet Ellers dIRE sTRAITS - Money For Nothing, walk of life kanskje... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Reagge er det man skal høre på i bil. Spes om sommern da Jimmy Cliff og Inner Circle er å anbefale. Lenke til kommentar
Neme Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Primitives - Crash Mene.. Har du dårlig tid hører på denne: Hatebreed - I Will Be Heard Hvis du skal bare 'kose-kjøre' kan jeg anbefale Black Eyed Peas - Where is the love Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Chris Rea - Road To Hell (partII) Finnes ikke noe bedre å høre på i regnet Ellers dIRE sTRAITS - Money For Nothing, walk of life kanskje... Hehe, skulle akkurat til å foreslå Chris Rea selv også Og selvfølgelig er Allman Bros : "Ramblin Man" et møst! Lenke til kommentar
Moosehead Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Kraftwerk: Autobahn, med herlige syntetiske kjørelyder. Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Stikk på Platekompis og kjøp GTA Vice City soundtracket! Ubetalelig god kjøremusikk! Sjekk her Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Bill Lovelady - One More Reggae For The Road Genial, Chris Rea er også smooth. Hjem fra LAN er det punk/hard rock som gjelder, må holde seg våken. Tok det og hode ut fra vinduet fra TG Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Fear Factory: Cars Jepp, antakeligvis holder det med denne , kjør den på repeat Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Stikk på Platekompis og kjøp GTA Vice City soundtracket! Ubetalelig god kjøremusikk! Sjekk her 7 cd'er Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Selv liker jeg å høre på Dire Straits når jeg kjører (Brothers in Arms-plata duger spesielt bra). Ellers går det mye i Bo Kaspers og Manic Street Preachers... Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 jerry reed - eastbound and down ( fra smokie and the bandit) CW Mcall - convoy (fra convoy) Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Fastball - The way Puff Daddy - I'll be missing you 666 - Supa-Dupa-Fly Dj Liquid - Final Fantasy Dj Jean - Lift Me Up (Barthezz Rmx) Green Day - bsdket chase alex Roseen - Bobby Brown Cumbawamba - Tubthumping [bloodhound Gang] - Fire Water Burn Seal - Kiss from a rose Ann Lee - 2 Times Antiloop - In my mind Hampenberg - Duck Toy Nelly DjAgee_REMIX-Ride With Me DJ Gee - The Dolphin DJ Hayes - Trancegasim 2(feat. Paul Van Dyke, Pablo Gargano, Underworld, Orbital, Klubbheads Alice DeeJay - Back In My Life Gina G - O a just a little bit Queen - We are the champions Di-mico - Number One DJ Jurgen - Better of Alone Cecilia Vennersten - Det vackraste 80's) Jennifer Heart_____Hey Micky Tidy Girls - 09 - Funkadory - Good Times (Andy Farley Remix) Stanley Brothers - Big Tidy Fr David - Words words don`t come easy Green Day!!s Bonnie Tyler - Bitter blue J&R Project - Keep it up Gigi d'Agostino - Elisir Touch & Go - Would you (radio edit)¨ Inner Circle - Games people play Gigi Dagostino - Another Way Estima - Hitmans Paradise dream_on(dirty_version)-the_eminem_show In_Kommer_Far Carillon (Gigi D'Agostino Rmx) Tarkan - Simarik J&R Project - Keep it up (DJ Jean Remix) Barcode Brothers - Live 2 love Yatta The Carburetors - burning rubber Di-mico - Number One DJ Sammy & Yanou_ Heaven Barthezz - On The Move oj_-_jeg_hater_ari_behn Offspring - The Kids Aren`t Alright Norsk - The Stovel Dance Piste 12 Carillon Barcode Brothers Die 4 U Barcode Brothers - Flute Beach Boys - I Get Around. beach boys - the lion sleeps tonight Bambee - Bam bam Aqua - Dr. Jones Gigi D'Agostino - You Spin Me Around(Extended Mix) DJ Mango - Eurodancer Corbin - Woman next door DJ Jurgen - Better of Alone.mp3 Die Roten Rosen - Auld Lang Syne Jewel - I'm Leaving On a Jet Plane Central Seven - Missing Scooter - I'm Raving Technoheads - I Wanna Be A Hippy Linkin_Park - Crawling Inner Circle - Bad Boys The Dubliners - 12 - Monto Henry Valentino und Uschi - Im Wagen vor mir. Alice deejay - Will I ever fall in love Rahzel_-_Freestyle_Beatbox_Session (lyder meg kjeften) Sash! - ecuador Seour Plus - Domminique ugress_-_loungemeister Alice Deejay - I can see Zombie Nation - Kernkraft 400 Sonicdriver - In Your Arms Tonight The Monkees - Hey Hey We're The Monkeys ATC - Around The World Teenage Mutant Hero Turtles David Allen Coe - Who Likes A Nigger Billy Joel - We Didn't Start the Fire Floorfilla - Anthem #5 Dire Straits - Walk Of Life Dire Straits - Money for nothing David Allen Coe - The Rodeo Song De Lyckliga Kompisarna - Scania-Hjon Tidy Girls Ayumi_Hamasaki_-_Fly_high_(Voodoo_and_Serano_Remix) Ulf Lundell - Öppna landskap Mad ' House - Like A Prayer The_Matrix_Soundtrack-01_-_Rock_Is_Dead_-_Marilyn_Manson Aquagen - Strings of Harmony Captain Jack & Gipsy Kings - Get up POD-Youth Of The Nation DJ Mike O - 2unlimited megamix Cornelis Vreeswijk - Brev Från Kolonien DJ Quicksilver - Bellissima [Radio Edit] Chris Rea - The Road To Hell Atomic Kitten - The Tide Is High (Lasgo Remix) DJ Mangoo-Screw me Kosmonova - Raumpatroulle ELO - Calling America She moves (la la la) - Oscar Salguero club edit - Moby Vi er alle innvandrere diryx.it Toto - Africa BARTHEZZ - Infected (break beat remix by mcdj) gigi_d_agostino_-_amorelettronico__dj_sthrobo_vocal_rmx-idc DJ Mangoo - Inside You (Part 2) It's A Fine Day (Radio Edit) 11-floorfilla-le_delire Happy Hardcore - Knight Rider Theme (Techno Remix) DJ Mangoo - The Jerk (1) DJ Mangoo - human rights Dj Mangoo Goodbye (eurodance mix) Words 2002 - Club Candy gasolin - Spillemand Five+Queen - We Will Rock U lillebjørn nilsen - Bysommer Drop The Bass__Ole Van Dansk R Words 2002 - Axxis Feat. Mady the magic friend Tjo & Hei p campingplassen blink 182 - seasons in the sun J&R project- Keep it up Jag Vill Vara Din Margareta Feels like heaven (Rocco Remix Hit the Road Jack Motorhead - Ace of Spades Starsplash- Wonderful_days Seven Dwarfs Fat Music Vol. 3 - Track 07 Rex Gildo - Fiesta Mexicana Johnny Rebel - Stand up and be count Starsplash___-ApiPe_-_-_Free_(club_mix) David Ball - Jukebox Junkie Aerosmith - I Don't Want to Miss a Thing Dj Bell - Popcorn vangelis - hymne Blur - Country House Kid Rock - Wasting Time DJ Sammy-The Boys of Summer Scooter - Weekend (Radio Edit) Dj Boombastic - Boombastic Paradise Billy Ray Cyrus - Achy Breaky Heart Buz Luhrman - Wear sunscreen Vestkantrap Critical Mass - Dancing Together St Thomas - A Long Long Time Garth Broks - Til The Sun Comes Up Discomix-Gigi D'agostino-Carnaval mix 2002 Tungtvann - Bransjehora Jerry Reed - Eastbound and Down Baltimora - Tarzan Boy Barcode Brothers - Need U At The Hop Vanessa Mae - 1 Solfaktor X - Status Ku Tom Mathisen & Herodes Falsk - svada sailor - sailor DJ Visage feat. Clarissa - The Return Mallorca Allstars feat. Möhre - Marmor, Stein und Eisen bricht A`moe - Mom is home DMX - Party Up In Here Moos Hamma - Münchner Twietracht Plastic Bertrand - Ca Plane pour moi Funkstar De Luxe - Saturday sailor - all i need is a girl Anaconda - I Need A Hero (klubbingman_remix) Matchbox - Rockabilly Rebel Axel Force - In the End DJ José vs G-Sport - Wrong is Right 2pm Tetris Starsplash Endless Fantasy CJ Stone the Sun Black Eyed Peas - Where Is The Love djsatwork-fly_with_me_(to_the_stars)- Twisted sisters - We're not gonna Take it U 96 - A Night To Remember The Offspring - walla walla CZ_Tunes_-_Flimbo's_Quest_Story_Remix Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Feeder - Just A Day Konge rush trafikk musikk: Ludacris feat Mystikal - Move Bitch Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Adan sandler - Piece of shit car Adan sandler - i ran over the taco bell dog Weird Al Yankovic - Anothe one rides the bus Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Bjørn Torske med albumet Trøbbel passer perfekt i en gammel Ford Taunus, skitten skrangle house! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 ULTRA LOW BASS TEST CD fra HiFiKlubben, hehe. Jeg husket jeg testet denne (ja, hele plata!) i den forrige bilen min etter at jeg hadde montert inn et greit annlegg. (2*10.4pro boston acoustics, phoenix Gold MPS-2240 brokoblet 288W, 1F kondis osv.....) Neida, men seriøst så har jeg hørt mye seigmenn, prodigy, korn og generelt musikk med trøkk i i bilen. Disco? Nei takk! DrE Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Alt av Tool "And Justice For All" skiva til Metallica Snapcase - End Transmission Deftones Lagwagon Mr. Cheeks The Neptunes - Clones Black Eyed Peas Slipknot - Iowa Alice In Chains - Mtv Unplugged Jokke Raga Rockers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå